نيمه‌پنهان ماه عنوان برنامه‌اي است که روزهاي جمعه ساعت9:30 ، از شبکه‌ي راديويي ايران‌صدا پخش مي‌شود و خاطرات زندگي شهيدان را با رويکردي داستاني مطرح مي‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو ایرانصدا، برنامه نيمه پنهان ماه، اين هفته به مرور خاطرات زندگي سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج عباس کریمی قهرودی، از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس اسلامي ايران مي پردازد.

گروه انديشه و معارف شبکه‌ي راديويي ايران‌صدا، اقدام به تهيه‌ برنامه‌اي با عنوان "نيمه پنهان" کرده است که خاطرات زندگي شهيدان را مرور مي‌کند.

توصيف رفتار شهداء و بيان اتفاقات تلخ و شيرين زندگي آنها که براي ديگران شنيدني است، با رويکردي داستاني و قابل درک براي ذهن مخاطب، در اين برنامه مطرح مي‌شود.

شايان ذکر است، برنامه‌ي "نيمه پنهان" روزهاي جمعه ساعت9:30با اجراي فاطمه نيرومند و رضا آقا‌شريفيان، تهيه‌کنندگي سارا عشقي‌نيا و سردبيري آنيتا جلالي به صورت توليدي از شبکه‌ي راديويي ايران‌صدا پخش مي‌شود.

علاقمندان مي‌توانند به آدرس اينترنتي راديو ايران‌صدا به نشاني www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنيدن اين برنامه، فايل صوتي آن را دريافت کنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار