مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: خودروی پیکان با همکاری ستاد حمل و نقل سخت کشور امسال از ناوگان تاکسیرانی خارج می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بابک هاشمی با اشاره به فعالیت 45 هزار دستگاه پیکان در ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی افزود: این تعداد تاکسی پیکان به دلیل کیفی سازی از ناوگان تاکسیرانی خارج می شود.

وی از ورود خودروهای ال 90، پژو 405 و سمند به ناوگان تاکسیرانی کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت:‌ قرار است براساس توافقات انجام شده، خودروی مگان نیز در زمینه گردشگران و فرودگاه وارد ناوگان حمل ونقل تاکسیرانی شود.

هاشمی با اشاره به وجود 330 هزار تاکسی در سطح کشور ادامه داد: در دولت نهم و دهم 75 هزار و 500 دستگاه خودرو به این ناوگان افزوده شده است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به اجازه فعالیت حدود 400 هزار راننده تاکسی در کشور اظهار داشت: با همکاری دانشگاه تهران در بخش آموزش رانندگان تاکسی 5 کتاب با عناوین، اخلاق حرفه ای و آداب تاکسیرانی، سیستمهای حمل و نقل هوشمند، آشنایی رانندگان با زبان انگلیسی، آشنایی با صنعت گردشگری، اصول ایمنی مسافران و مسائل حفاظتی در تاکسیرانی، منتشر و تاکنون 35 هزار جلد توزیع شده است.

هاشمی در رابطه با وضعیت نرخ کرایه تاکسی ها خاطر نشان کرد: افزایش در نرخ کرایه تاکسی فعلاً‌ نداریم بنابراین افزایش خودسرانه کرایه ها غیرقانونی است و مسافران می توانند شکایات خود را در این زمینه به تاکسیرانی اعلام کند./ل
برچسب ها: هاشمی ، خودرو ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار