تازه ترین شماره نشریه شبكه هنر منتشر شد

تازه ترین شماره نشریه «شبكه هنر» با پرونده‌ای درباره سلمان هراتی شاعر فقید منتشر شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری  تعدادی از صفحات این شماره اختصاص دارد به بررسی ویژگی‌های شعر و جایگاه ادبی سلمان هراتی، شاعر نامدار نسل انقلاب، مقاله ای از زنده یاد قیصر امین پور هم بخشی از این مجموعه مطالب است. در بخش ادبیات این شماره مجموعه اشعاری درباره انقلاب های منطقه و جنبش‌های عربی منتشر شده، گفتگویی با حسن فتاحی داستان نویس را هم می توانید در این بخش مطالعه كنید.

گفتگو با حجت الاسلام دكتر محمدسعید مهدوی كنی رئیس دانشكده معارف اسلامی درباره سبك زندگی دینی، بازنمایی سبك زندگی در فیلم سینمایی «مهمان مامان»، مروری بر سینمای دفاع مقدس، نقد و بررسی فیلم سینمایی «گذرگاه»، نقد و بررسی نمایش‌هایی كه در حوزه هنری اجرا می‌شوند از دیگر بخش‌های این شماره «شبكه هنر» است.

یادداشتی درباره موسیقی ایرانی و ارتباط آن با موسیقی مذهبی، مروری بر كنسرت علی قمصری، مطلبی درباره كنسرت حسین علیزاده، گفتگویی ویژه با محمدحسین نیرومند و را می‌توانید در صفحات پایانی این شماره بخوانید. «شبكه هنر» به مدیر مسئولی محسن مومنی شریف زیر نظر حبیب ایل بیگی و سر دبیری سید احدمیكاییل زاده  در 106 صفحه منتشر شده است./م
برچسب ها: حوزه هنری ، هنر ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار