سرپرست تيم فجر سپاسي شيراز گفت: 90 درصد خواسته‌هاي ياوري را برآورده كرديم و اغلب بازيكناني كه وي ميخواسته را جذب تيم كرده‌ايم

   محمد عاري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌ آن چيزي كه ياوري مد نظر قرار داشت در فصل نقل و انتقالات انجام دهد تا حد زيادي برآورده شد و بيشتر مهره‌هاي مورد نظر وي به تيم جذب شد.
وي تاكيدكرد: ما با وعده‌هاي كمك‌هاي مالي استان كار خود را در فصل نقل و انتقالات شروع وبه پايان رسانديم و حالا نوبت مسئولان استان است كه به قول‌هاي خود عمل كنند چرا كه ما تمام تلاش‌ خود را براي موفقيت تيم فجر به پايان رسانديم.
وي تاكيد كرد: در حال حاضر زمان مناسبي نيست تا بخواهيم درباره وضعيت فجر در ليگ دوازدهم پيش بيني داشته باشيم و بايد اجازه دهيم تا چند هفته از ليگ دوازدهم بگذرد و با مقايسه وضعيت فجر با ديگر تيم‌هاي ليگ در خصوص عملكرد آن‌ها اظهار نظر كنيم.اسم و رسم‌ها نتيجه را مشخص نمي كند.
عاري در خصوص عملكرد تيم‌ها بيان داشت: بايد ديد كه بازيكنان جذب شده به يك تيم، در عمل چگونه عمل مي‌كنند.بسياري از افراد دل به اسم و رسم‌ها خوش كرده‌اند در حالي كه اين نام‌هاي بزرگ نيستند كه عيار تيم رامشخص ميكنند بلكه عملكرد بازيكنان در يك تيم كيفيت آن را مشخص ميكند.وي ادامه داد: بسياري از تيم‌ها بازيكني را به جمع خود اضافه مي‌كنند كه داراي نام سرشناس است ولي در عمل در هنگام ارائه بازي ، نتيجه معكوس از وي مي‌گيرند چرا كه مسائل روحي- رواني ، شرايط خاص موجود در مسابقه و دلايل مختلف ديگر بازي يك بازيكن را تحت الشعاع خود قرا رمي‌دهد.
وي افزود: به همين خاطر نميتوان ادعا كرد تيمي كه صاحب بازيكنان معروفي است به طور قطع نتايج بهتري مي‌گيرد چرا كه در تيم‌هايي مثل فجر بازيكنان جوان و جوياي نامي وجود دارد كه انگيزه بسيار بالايي دارند و مي‌توانند نتايج خود كسب كنند.
*هيچ قولي نمي‌دهم
وي در خصوص وضعيت فجر در ليگ دوازدهم بيان داشت: هيچ قولي در خصوص شرايط فجر در آينده نمي‌دهم به اعتقاد من قول دادن كار يك سرمربي است و البته آن هم درست نيست.
وي تاكيد داشت: تنها مطلبي كه مي‌توانم عنوان كنم اين است كه تيمي كه انگيزه بسيار بالايي دارد در هر شرايط كاري بافشارهاي روحي-رواني و مالي باز هم مي‌توانند نتايج خوبي كسب كنند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم بتوانيم در فصل دوازدهم دل مردم و هواداران عزير شيرازي را شاد كنيم و در جايگاهي كه مستحق آن هستيم قرار بگيريم./ق
برچسب ها: فجر ، یاوری ، انگیزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار