معاون اداره فنی و ترافیک شهرداری منطقه 10 از عملکرد و فعالیت های این اداره در سطح منطقه خبر داد.

 

در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در راستای رسیدگی به وضعیت علائم ترافیکی سطح محدوده، این اداره نسبت به مرمت و اصلاح علائم راهنمایی از جمله تابلوهای خطرنما و شورون اقدام به عمل آورد و این عملیات به جهت ایجاد وضعیت مساعد و دید بهتر رانندگان انجام شد.

اسکندری نژاد در ادامه با اشاره به صدور مجوز حفاری شرکت برق در منطقه اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی به شهروندان و رفع اختلالات شبکه برق رسانی خیابان رودکی این اداره نسبت به صدور مجوز حفاری شرکت برق سهروردی اقدام کرد و این حفاری در محدوده کوچه ادیب به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و خدمت رسانی به آنان عملیات لکه گیری آسفالت در کوچه حیدریان به اتمام رسید و این عملیات پس از اجرای خطری فاضلاب این معابر انجام شد.

معاون اداره فنی و ترافیک شهرداری منطقه 10 عنوان کرد: به منظور اطلاع رسانی دقیق به شهروندان و یکسان سازی در ساختار المانهای شهری نسبت به نصب تابلوی پرچمی شهید حسین پور واقع در خیابان شهیدپهلوانی اقدام به عمل آورد.

*فعالیت و گزارش عملکرد اداره فنی و عمران شهرداری منطقه 10

سیدمحمد ناظم رضوی معاون اداره فنی و عمران شهرداری منطقه 10 با بیان فعالیت ها و تلاش های این اداره در سطح منطقه اذعان داشت: به منظور بهسازی معابر در سطح منطقه و به جهت خدمت رسانی به شهروندان و بالابردن ضریب ایمنی عملیات روکش آسفالت ورودی های مجتمع شهیدغنی پور واقع در خیابان قزوین به مقدار 20 تن انجام شد.

ناظم رضوی تصریح کرد: در راستای بهسازی نهرهای قدیمی و جمع آوری بهینه آبهای سطحی نسبت به انجام ادامه عملیات جدول بندی و نهرسازی خیابان درویش اقدام به عمل آورد.

وی اظهار داشت: به منظور نیل به اهداف شهروندان مبنی بر ارایه خدمات مطلوب عملیات محوطه سازی بوستان مجاور، بوستان هزار شهید با تلاش اداره فنی و عمران شهرداری به اتمام رسید.

معاون اداره فنی و عمران شهرداری منطقه 10 اعلام کرد: در راستای ارایه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان انجام عملیات کف پوش در خیابان حسام الدین مقابل پارک اعتماد به پایان رسید.

ناظم رضوی ادامه داد: به منظور پیگیری پیام های مردمی و جمع آوری بهینه آبهای سطحی و بالابودن ایمنی معابر این اداره نسبت به ادامه عملیات جدول بندی و نهرسازی خیابان درویش اقدام کرد.

وی عنوان کرد: در راستای ارایه خدمات بهینه به شهروندان، عملیات بهسازی سرویس های بهداشتی بوستان ناظمی با تلاش این اداره و همکاری اداره خدمات شهری انجام شد.

*عملیات و پاکسازی غرف بازیافت سطح منطقه

محسن مظفری رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه 10 با بیان شستشوی غرف سطح منطقه افزود: با شروع فصل گرما و ازدیاد بیماری ها و به منظور رفاه حال هر چه بیشتر شهروندان و نیاز غرف سطح محدوده نسبت به شستشوی غرف سطح منطقه با مواد شوینده اقدام به عمل آورد.

مظفری ادامه داد: در راستای اجرای برنامه های زیست محیطی و با هدف توسعه فرهنگ تفکیک پسماندها از مبدأ به صورت روزانه نسبت به جمع آوری پسماندهای خشک اصناف سطح منطقه توسط خودروهای ویژه جمع آوری در سطح منطقه کرده که با جمع آوری این پسمانده کیسه های آبی رنگ را به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی گفت: به منظور آراستگی منظرشهری و حفظ بهداشت ناظر بازیافت شهرداری منطقه به همراه اکیپ سد معبر نسبت به جمع آوری عوامل غیرمجاز کولی، کتفی و چرخی از خیابان های سطح منطقه اقدام کرد.

مظفری تصریح کرد: در خصوص از بین بردن حیوانات جونده موذی از قبیل موش جهت حفظ و رعایت نکات بهداشتی و نظافت شهری پیرامون شهروندان نسبت به رسیدگی به پایم های مردمی 137 و بازبینی از کانون های شناسایی شده جانوران موذی در خیابان های قزوین، نواب، بریانک، نوری، عرب، رنجبر، پهلوانی،‌ گلبن، نیکفر و نوروزی اقدام کرد.

رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه 10 خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز شهروندان به رعایت بهداشت محیط و نیز ترویج فرهنگ مسائل زیست محیطی در جهت داشتن شهری سالم، نسبت به آموزش بانوان در شورایاری سلیمانی تیموری اقدام به عمل آورد و در انتها مسابقه ای با موضوع بازیافت اجراء و جوایزی به آنها اهدا شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار