سرمربی تیم کشتی فرنگی خراسان رضوی گفت: کشتی فرنگی استان به اقدامات زیرساختی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حمید باوفا با تاکید بر این مطلب افزود: برنامه ریزی برای رده های سنی پایه و شناسایی استعدادها از سنین کم، فاصله ایجاد شده بین کشتی فرنگی خراسان رضوی با دیگر استان ها را کم می کند.

وی با بیان اینکه شهرستان های استان نیز دارای ظرفیت های مناسبی در رشته کشتی فرنگی هستند، خواستار استعدادیابی گسترده در سطح خراسان رضوی شد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی خراسان رضوی یکی از راه های پرورش کشتی گیران فرنگی کار را برگزاری شیفت تمرین کشتی فرنگی به صورت مجزا در باشگاه ها عنوان کرد و گفت: برای ایجاد انگیزه میان کشتی گیران فرنگی، تجمع کشتی گیران فرنگی استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مشهد به صورت هفتگی برنامه ریزی شده است.

باوفا با اشاره به وجود مربیان دلسوز در شهرستان های استان، گفت: با حمایت هیأت کشتی استان و مربیان شهرستان ها برنامه ریزی خوبی در کادر فنی تیم برای تعامل مناسب با شهرستان ها انجام شده که امید است توسعه یابد.

ویافزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی کادر فنی کشتی فرنگی استان در 3 سال آینده خراسان رضوی در رده های سنی مختلف، کشتی گیران فرنگی کار قابلی را در تیم ملی خواهد داشت.

سرمربی تیم کشتی فرنگی خراسان رضوی با اشاره به شهرستان های توانمند در عرصه کشتی فرنگی استان اظهار داشت: قوچان، فریمان، نیشابور، سرخس و تایباد شهرستان هایی هستند که در عرصه کشتی فرنگی فعالیت های خوبی را شروع کرده اند که باید الگوی دیگر شهرستان های استان قرار بگیرد./ س

برچسب ها: زیرساخت ، کشتی ، لازم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.