در طرح پزشک خانواده 2 هزارو 600 پزشک خانواده در مازندران نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت: براساس هماهنگی انجام شده با سازمان بیمه گر، ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده شهر به شهر پزشکان را تایید و برای عقد قرارداد به سازمانهای بیمه گر معرفی می کنند.

میرزایی با بیان اینکه برای این طرح مراحل سرشماری، ورود داده ها، نام نویسی پزشکان وتجهیزمراکزتعریف شده است افزود:تا کنون720 پزشک عمومی،180پزشک متخصص و یک هزارو 700 نفر در سایر رشته ها نام نویسی کردند.

وی از پرداخت 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تجهیز مراکز مجری این طرح خبر داد و تصریح کرد: 35 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و 25 میلیارد ریال برای خرید 200 دستگاه رایانه و 450 لپ تاپ هزینه شده است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اجرای 18 برنامه زنده یک ساعته و 40 برنامه 10 دقیقه ای در سیمای شبکه تبرستان و چاپ یکصد هزار نسخه خلاصه شده طرح پزشک خانواده و توزیع آن میان مردم و فعال سازی پیامک از جمله اقدامات صورت گرفته برای آگاه سازی مردم از این طرح ملی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.