فرماندار اردبیل گفت: ملت ایران در نبرد 33 ساله خود با زورگویان عالم همیشه در تحریم و تهدید به سر برده ولی زیر فشارهای خصمانه دشمنان آب دیده تر از همیشه در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  یوسف اكبری دیروز در جلسه كمیته نظارت بر بازار شهرستان اردبیل افزود: اتحادیه اروپا و كشورهای غربی در جنگی نابرابر و به ظاهر نرم این بار از موضع اقتصادی سعی در تحریم و تخریب ملت ما دارد.

وی گفت: در این راستا تدبیر و هوشمندی كارگزاران دولت در رفع نیازمندی های جامعه و همچنین روشنگری افكار عمومی در كاهش التهاب كاذب و عملیات روانی بدخواهان ضروری است.

وی افزود: تامین نیازمندی های مراكز تولیدی از جمله نهاده های دامی ، سوخت ، تزریق امكانات و نقدینگی و همچنین تدبیری در زمینه توزیع مواد پروتئینی و گوشت مرغ برای رفع نیازمندی های مردم می تواند از افزایش بی رویه و كاذب قیمت اقلام جلوگیری كند.

فرماندار اردبیل در ادامه خواستار نظارت مراجع قانونی بر قیمت كالاها شد و گفت: اطلاع رسانی صحیح و اصولی می تواند در كنار جلب مشاركت عمومی و همراهی مسوولانه مردم فضا را از افزایش التهابات كاذب و رفتارهای سودجویانه برخی افراد سلب كند./س

برچسب ها: اردبیل ، تحریمها ، علیه ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.