وزیر راه و شهرسازی اعلام كرد :بر اساس توافق بعمل آمده ‌بیمه مسكن مهر برای هر مترمربع زیربنا به52 هزار ریال كاهش یافت و دربحث مالیات نیز غیر از نقل وانتقال سایر امور مسكن مهر از پرداخت مالیات بر اساس قانون معاف هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، علی نیكزاد'' در جلسه شورای راه و مسكن استان سمنان در شاهرود افزود : مشكل پرداخت مالیات برای انبوه سازانی كه به صورت سه جانبه فعالیت می كنند مرتفع شده و برای سایر تعاونی ها نیز توافق شده با استناد به قانون ساماندهی،تولید و عرضه مسكن مصوبه مجلس شورای اسلامی ،از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی تاكید كرد :‌در بحث وام ساخت مسكن روستایی نیز بانك ها 5/12میلیون تومان با چهار درصد سود تسهیلات پرداخت می كنند.

وی خاطر نشان كرد :‌در كشور عددی بالاتر ازچهار درصد سود در بحث تسهیلات مسكن مهر نداریم

وی ادامه داد :مشكلات دریافت تسهیلات شهرهای دامغان و شاهرود در بحث مسكن مهر به زودی حل خواهد شد ..

وزیر راه وشهرسازی در این جلسه از مدیر عامل بانك صادرات خواست مانند بانك مسكن در پرداخت تسهیلات تا سقف 25 میلیون تومان همكاری كند.

وی اعلام كرد :‌با این اقدام از سوی بانك صادرات روند ساخت چند سایت مسكن مهر در استان سمنان از جمله شاهرود سرعت بیشتری خواهد گرفت . ‌

وی همچنین افزود :‌ مطالبات مردم شاهرود در بحث مسكن مهر هفته آینده با حضور فرماندار،نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس،امام جمعه و جمعی از مسوولان دستگاههای اجرایی شاهرود در دفتر وی مورد رسیدگی قرار می گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.