در راستاي حمايت از مربيان و موسسان مراكز پيش دبستاني ،يك هزار و 828 مجوز جديد پيش دبستاني از ابتداي خرداد ماه تا كنون در 29 استان كشور صادر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حشمتيان، افزود: شوراي نظارت در هر استان  براي گسترش تحصيلي نوآموزان و حمايت از مربيان پيش دبستاني كه داراي تجربه و سابقه آموزشي هستند فراخوان صدور مجوز پيش دبستاني را براي واجدان شرايط صادر كرده است.
وي افزود: براساس فراخوان مراكز پيش دبستاني كه در اداره هاي كل سراسر كشور صادر شده است تا كنون يك هزار و  828  مجوز مراكز پيش دبستاني بصورت مستقل  يا بصورت ضميمه به مدارس داراي فضاي مازاد  در 29 استان كشور صادر شده است و همچنان صدور اين مجوز ها با اولويت مربيان پيش دبستاني ادامه خواهد داشت.
وي با بيان اينكه دستگاه ها، سازمان ها و  نهاد هايي كه فضاي مازاد بر نياز دارند هم مي توانند مجوز فعاليت مدارس پيش دبستاني دريافت كنند، افزود: اين سازمان ها و نهاد ها مي توانند به شوراي نظارت بر فعاليت مراكز  و مدارس غير دولتي مستقر در اداره هاي كل آموزش و پرورش سراسر كشور مراجعه نمايند.
حشمتيان با اشاره به تفاهم نامه همكاري سازمان نهضت سواد آموزي با سازمان مدارس غير دولتي ،توسعه مشاركتهاي  مردمي و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: براي اجراي كلاسهاي سواد آموزي در نوبت دوم مدارس غير دولتي با اولويت مدارس راهنمايي هم 416 مجوز جديد فعاليت صادر شده است.
وي افزود: در حمايت از موسسان مدارس غير دولتي 17 مجوز فعاليت براي دوره هاي بزرگسال در نوبت عصر ، 129 مجوز تغيير واحد آموزشي به مجتمع آموزشي با الحاق دوره ابتدايي و افزودن پايه هاي پنجم و ششم، 59 تغيير مجوز از راهنمايي غيردولتي به دوره ابتدايي و 123 مجوز مدرسه آموزش از راه دور در نوبت بعدازظهرصادر شده است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار