دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد كشاورزی،طرح توسعه كشاورزی را نهضتی ملی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری دانست و گفت: این طرح به قدری حائز اهمیت است كه رییس ستاد اجرایی را استاندار و دبیری آن را رییس سازمان جهاد كشاورزی استان عهده دار است.

سعید هیبتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: نامگذاری امسال توسط مقام عظمای ولایت بر اساس ضرورت ها،شرایط و اقتضائات صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به هجمه های دشمنان در عرصه های اقتصادی در كنار جنگ نرم، تحقق شعار تولید ملی، حمایت از سرمایه و كار ایرانی یك ضرورت ملی است كه توسط تمامی مسوولان كشوری، استانی و شهرستانی با جدیت پیگیری می شود.

هیبتی، تفویض اختیار به فرمانداران و مدیران شهرستان را در راستای تسریع روند تحقق این نهضت ملی عنوان و خاطر نشان كرد: این حركت و نهضت ملی در جهاد كشاورزی نیازمند حمایت هایی از سوی تمامی مسوولان امر اعم از استانداران و فرمانداران است تا با افزایش و ارتقای كمی و كیفی تولید و اشتغالزایی نهفته در این طرح، رونق اقتصادی جامعه را در كنار تامین امنیت غذایی كشور تضمین كرد.

وی حضور مدیران كل بخش های مختلف كشاورزی را در شهرستان دماوند و عنایت فرماندار دماوند به این حوزه را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری كرد: با اتخاذ تصمیمات درست و مصوبات مناسب بتوان برای كشاورزان به عنوان زحمتكش ترین و خدوم ترین اقشار جامعه تسهیلاتی را فراهم كرد.

معاون دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد كشاورزی، خاطر نشان كرد: این جلسه پیرو بازدید یكماه گذشته مشاور وزیر كشاورزی، 'علیرضا سائلی' و رییس سازمان جهاد كشاورزی استان تهران از پروژه های كشاورزی شهرستان برای بررسی و رفع مشكلات شهرستان برگزار شده است.

هیبتی، دستیابی به آرمان های مد نظر در تمامی زمینه ها را مستلزم برنامه ریزی كوتاه مدت، میان و بلند مدت اصولی و مدبرانه دانست اظهار داشت: خوشبختانه تصمیمات مناسبی در بخش آب و خاك، ترویج، تولیدات گیاهی و دامی اتخاذ و اعتباراتی برای تحقق اهداف و تصمیمات در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ كاربری كشاورزی در شهرستان با توجه به ارزش قیمت اراضی منطقه و نزدیك بودن به پایتخت، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر كاربری را نیازمند عزم ملی تمامی دستگاه ها دانست./س


برچسب ها: کشاورزی ، مطالبات ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.