نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان كه روز گذشته در خطبه های نماز رسما از مردم این استان خداحافظی كرده بود خبر ابقای خود را تایید كرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،آیت الله 'عباسعلی سلیمانی' اظهار داشت: این تصمیم با نظر موافق حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اتخاذ شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و كرمان گفت: اینجانب به عنوان سرباز ولایت و خدمتگذار مردم در هر پست و مسوولیتی كه ولی امر مسلمین تعیین فرمایند انجام وظیفه می كنم.

آیت الله سلیمانی در بیان جزئیات دیدارش با رهبر معظم انقلاب بیان كرد: هنگام شرفیابی خدمت رهبر فرزانه انقلاب برای پیگیری موضوع انتقال از سیستان و بلوچستان؛ معظم له فرمودند در جمع بندی كه كردم شما را از میان اسامی اعلام شده برای مسوولیت استان دیگری انتخاب كردم.

آیت الله سلیمانی در ادامه اظهار داشت: بدنبال این دستور، اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان واقعیت های امروز استان را خدمت آقا منعكس و از رهبر فرزانه انقلاب درخواست ابقای نماینده شان را داشتند.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: آقای مروی در دو مورد تماس با اینجانب اعلام كردند كه حضرت آقا وقتی شرایط سیستان و بلوچستان و در خواست های مردم را ملاحظه فرمودند از مساله جابجایی شما صرف نظر شد./س

برچسب ها: زاهدان ، ولی فقیه ، ابقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.