فيلم "من و دوچرخه بابام" به كارگرداني فياض موسوي و تهيه‌كنندگي علي حجازي مهر است كه اولين بار بيست و ششمين جشنواره كودك و نوجوان اصفهان به نمايش درخواهد آمد.

فياض موسوي كارگردان اين فيلم تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌در اين تله فيلم بازيگراني چون شبنم مقدمي، حسن تسعيري و احمد رضا متين فرد و اميد رمضاني از بازيگر نوجوان اين پروژه تلويزيوني هستند كه به ايفاي نقش مي‌پردازند.

وي اظهار داشت: فيلم تلويزيوني "من و دوچرخه بابام"  داستان پسرنوجواني به نام حامد را روايت مي‌كند كه بعد از مرگ زود هنگام پدر در كنار تحصيل مجبور به همكاري مادر است كه با خياطي معيشت زندگي را تامين مي‌كند، حامد ناچار است لباس‌هاي دوخته شده توسط مادرش را با دوچرخه قديمي كه از پدرش به يادگار مانده به دست مشتري‌ها و سفارش دهنده‌ برساند و از طرفي آموزش و پرورش درصد اجراي يك مسابقه دوچرخه‌سواري براي دانش‌آموزان است كه حامد در اين راستا با اتفاقاتي روبرو شده كه سمائلي برايش رقم مي‌خورد.

موسوي كه كارگرداني فيلم‌هاي چون "اروند"، "به نام گل سرخ" و "روز چهارم" را در پرونده كاري خود دارد، بيان كرد: تصوير برداري اين فيلم تلويزيوني با دوربين full.hd توسط دوربين‌ هادي شلالوند انجام گرفته است و رضا كنشلو به عنوان مدير صدابرداري محمد ياراحمدي طراح صحنه و لباس، محسن دراسنج طراح گريم، محمد رسولي مدير توليد، قاسم صالحي دستيار كارگرداني و برنامه‌ريز و ليلي غفاري منشي صحنه اين تله فيلم را برعهده دارد.

وي پيرامون فعاليت خود با نوجوانان در اين فيلم گفت: حدود 5 روز تمام دانش‌آموزان مدرسه را ديديم و چند نفري را براي ايفاي نقش در اين تله فيلم انتخاب كرديم كه بسيار فوق‌العاده بودند و از همه نوجوانان احمد رضا متين فرد با توجه به اينكه سابقه كاري نداشتند با ايفاي نقشخوب و بازي محكم خودتوانست از عهده كار برآيد.

كارگردان سريال "ما چند نفر" گفت: يكي از ويژگي‌هاي ساختاري اين فيلم بهره‌گيري از لهجه كاشي "كاشاني" درست و دقيق است و ديگري داشتن فضايي شبيه به سريال قصه‌هاي مجيد بود و همچنين اين فيلم تلويزيوني در بافت سنتي شهر كاشان از جمله بازار، تيمچه، رنگ رزي، قاليبافي و شعربافي به تصوير كشيده شده است.

وي خاطر نشان كرد: تصويربرداري اين فيلم تلويزيوني در كاشان انجام گرفته است و اين تله فيلم محصول گروه كودك و نوجوان شبكه دوم سيما سات كه اولين نمايش آن در بيست و پنجمين جشنواره كودك و نوجوان اصفهان به نمايش در خواهد آمد.

لازم به ذكر است، تدوين اين فيلم تلويزيوني توسط فياض موسوي صورت مي‌پذيرد و علي حجازي مهر تهيه‌كنندگي اين تله فيلم را برعهده دارد.

همچنين تاكنون كسي براي ساخت موسيقي اين فيلم كانديدا نشده است./ي2
برچسب ها: کارگردان ، فیلم ، موسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار