يکي از افراد مسلح دستگير شده در روستاي تريمسه واقع در استان حماه گفت يکي از افسران ترک به گروههاي مسلح تروريست دستور درگيري با نيروهاي ارتش سوريه را در تريمسه صادر کرده بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الدنيا، اعترافات تروريستها بيانگر حقيقت حوادث تريمسه در استان ريف حماه است.
اين سناريويي است که گروههاي تروريستي در آستانه جلسات  شوراي امنيت سازمان ملل متحد عليه سوريه مرتکب مي شوند.
اعترافات تروريستها بيانگر عمق فريبکاري رسانه هاي توطئه گر عليه سوريه است.
يکي از تروريستهاي دستگير شده گفت : فرمانده گروه به ما گفت قتل عامي که در الحوله صورت گرفت بايد در تريمسه نيز تکرار شود .
يک تروريست ديگر گفت :افراد مسلح قتل عام الحوله را مرتکب شدند تا بگويند ارتش مرتکب اين قتل عام شده است .
يکي از  افراد مسلح گفت :ما به تيربارهاي روسي و خمپاره مجهز بوديم. تعداد ما بيش از 300نفر بود با حمله نيروهاي سوري غافلگير شديم. يک افسر ترک به ما دستور  داد که درگير شويم. درگيريهاي شديدي رخ داد.
ساهر عبد العزيز درويش يکي ديگر از افراد مسلح  دستگير شده  گفت: توافق شده بود ارتش به تريمسه بيايد يا نيايد کودکان و زنان سرشان بريده شوند تا به گردن  ارتش سوريه  انداخته شود . ماهانه شش هزار و 500 به من پرداخت مي کردند .
محمد سطوف يکي ديگر از تروريستهاي دستگير شده گفت : برخي مليتهاي ديگر مانند ليبي و ترک حضور داشتند . گرداني به نام محمد الفاتح وجود داشت که عيسي ابراهيم فرمانده آن بود. او دستور مي داد. اين گروهها پيش از ورود ارتش مرتکب قتل عام مي شدند تا ارتش عربي سوريه مسئول و مقصر شناخته شود . هدف نيز تحريک عليه سوريه و کسب حمايت جهاني بود . گروههاي مسلح به شکنجه و ربودن غير نظاميان براي گرفتن باج و راهزني اقدام کردند .
برچسب ها: ترک ، درگیری ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار