قراردادهاي ميلياردي براي ستاره‌هاي فوتبال ايران به معضل بزرگي براي محمد‌ رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس تبديل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ پرسپوليس در فصل نقل وانتقالات تيمي كهكشاني بست.
محمد رويانيان هر چه ستاره در فوتبال ايران و تيم ملي بود را جذب كرد تاشايد ناكامي‌هاي سرخپوشان تهراني در سالهاي اخير خاتمه يافته و پرسپوليس درسطح اول فوتبال ايران بدرخشد اما حضور اين ستاره‌هاي ميلياردي رويانيان را وارد چالش بزرگي خواهد كرد.
پرسپوليس با ميلياردها تومان بدهي چگونه‌ستاره‌هاي ميلياردي جذب ميكند؟ اين سوال مدتي است كه براي علاقمندان به فوتبال ايجاد شده اما نكته مهم صداي اعتراض طلب‌كاران است كه يكي‌يكي به گوش مي‌رسد.

چندي پيش حسين عبدي مربي سابق پرسپوليس كه مطالباتش را دريافت نكرده بود، از اين باشگاه به كميته انضباطي شكايت كرده و باشگاه پرسپوليس محكوم شد.
حالا صداي اعتراض مازيار زارع هافبك فصل گذشته پرسپوليس به گوش مي‌رسد كه 140 ميليون تومان از اين باشگاه طلب دارد و مديران پرسپوليس به او اعلام كرده‌اند كه تنها 14 ميليون تومان مي‌توانند به او بدهند، ابراهيم شكوري ديگر طلب‌كار پرسپوليس هم كه 110 ميليون تومان از باشگاه مي‌خواهد، پيگير مطالباتش شده اما مديران باشگاه پرسپوليس هنوز جواب درستي به نداده‌اند.
تمام طلب‌كاران پرسپوليس اين موضوع را تاييد ميكنند كه برخورد مديران باشگاه با آنها جالب نيست و مدام جواب سربالا ميدهند، عبدي در مصاحبه‌اي رسمي اعتراف كرد كه مديران پرسپوليس پس از چندين بارپيگيري به او اعلام كرده‌اند كه مي تواند از پرسپوليس شكايت كند اما دستش به جايي نميرسد و همين اظهار نظر غيرحرفه‌اي مديران باشگاه باعث شده او براي دريافت مطالباتش از تيمي كه جوانيش را در آن گذرانده و در لباس مربيگري هم برايش زحمت كشيده و جام آورده،  شكايت كند.
رويانيان وديگر مديران باشگاه پرسپوليس رويه جالبي را براي مواجهه با طلب‌كاران انتخاب نكرده‌اند، امروز كه پرسپوليس ستاره‌‌هاي ميلياردي و مربيگران قيمت جذب كرده، صداي اعتراض طلب‌كاران يكي يكي به گوش مي‌رسد و اگر رويانيان نتواند مطالبات آنها را پرداخت كند، بايد منتظر چالش‌هاي بسيار زيادي در هفته‌ها و ماه‌هاي آينده باشد چرا كه طلبكاران پرسپوليس نميتوانند ريخت و پاش‌هاي باشگاه را ببينند و براي دريافت مطالباتشان اقدام نكنند.
پرسپوليس تيم بزرگ وپرطرفداري است و به همين دليل حاشيه براي اين تيم بسيار مخرب است.
اگر رويانيان نتواند جواب قانع كننده‌اي به طلبكاران پرسپوليس بدهد و آنها را ساكت كند، با توجه به هزينه  هنگفتي كه در اين فصل كرده، صداي اعتراض اين عده هر روز به گوش خواهد رسيد و چنين اتفاقي چالشهاي زيادي براي سرخپوشان تهران ايجاد خواهد كرد، چالش‌هايي كه بلاي جان پرسپوليس خواهد بود و اين تيم كهكشاني را با تمام هزينه‌هايي كه برايش شده، به قهقرا خواهد برد.
پرسپوليس در فصل جديد اميد زيادي به قهرماني دارد و در بين هواداران و علاقمندان به فوتبال مدعي اصلي قهرماني محسوب مي‌شود اما سرخپوشان تهراني با رسيدن به جام ، به آرامش نياز دارند ولي روندي كه رويانيان ومديران پرسپوليس پيش گرفته‌اند آينده تيره و تاري را براي اين تيم ترسيم ميكند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار