طراحي آن به صورتي انجام شده که به ‌راحتي قابل حمل باشد و در هر کجا مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد بدون آنکه فضای زیادی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ابتکار فصل مهمی از دنیای تجهیزات رایانه ای را شکل می دهد. این موضوع آنقدر مهم و حیاتی است که هر کدام از غول های این بازار، بخش و هزینه قابل توجهی از ساختار خود را به این موضوع اختصاص می دهند.

از جمله جدیدترین تجهیزات در این بخش که در فضای دیجیتال نیز بازخورد بسیار خوبی داشته، طراحی یک اسپيکر خاص است. این سیستم فوق باريک با فناوري ويژه از ورقه فلزي بسيار نازک تهيه شده است و ضخامت آن در مقایسه با صدا و امکاناتی که دارد بسیار تحسین برانگیز است.



ضخامت اين اسپيکر که از استيلي ضد زنگ ساخته شده است تنها نيم ميلي‌متر بوده که در نوع خود بي ‌نظير است. دکمه‌هاي پخش و تنظيم صداي اين بلندگوها در قسمت پايين آن قرار دارد و کاملا شکیل و زیبا طراحی شده که حتی می تواند بین ورقه های یک کتاب نیز قرار بگیرد.

به گفته تیم تحقیقاتی این اسپیکر، طراحي آن به صورتي انجام شده که به ‌راحتي قابل حمل باشد و در هر کجا مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد بدون آنکه فضای زیادی را به خود اختصاص دهد.



از جمله دیگر ویژگی های جالب این اسپیکر آن است که این وسیله کاملا قابل بازيافت است که با توجه به حجم بالای زباله های رایانه ای، یک امتیاز ویپه محسوب می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
fariba
۰۶:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۱
خیلی جالب و حیرت انگیز بود کاش میشد سایز کوچکش برای موبایل هم ساخته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۱
واقعا جالب است ممنون
آخرین اخبار