امیر قلعه نوعي با وجود اختلاف بسیار زیاد با جباری در خصوص جذب وی تلاش زیادی داشت و با مدیر عامل استقلال جنگید و سرانجام در جلسه پایانی با این هافبک به توافق نهایی دست یافت و شروطی برای وی مطرح کرد.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالیکه جباری قصد ترک تهران را به قصد تبریز داشت تا با تراکتور سازی قراردادش را امضاء کند به یکباره شرایط تغییر کرد و این بازیکن از پای پرواز به باشگاه استقلال رفت تا با سرمربی آبی ها دیدار کند.
گفتنی است: ارتباط قلعه نوعی با جباری ایده آل نیست اما در این جلسه خصوصی سرمربی تیم استقلال از هافبک آبی ها درخواست کرد تا با پذیرش شرایطی خاص بپذیرد که فصل آینده را در تیم استقلال سپری کندو با آرامش بر فوتبال بازی کردن بپردازد و گذشته ها را به فراموشی بسپارد.
این در حالی است که مجتبی جباری اعلام کرده است که قصد دارد با شرایطی خاص فوتبال خود را ادامه دهد و استقلال را همراهی کند و حاشیه ای برای تیم ایجاد نکند.
شایان ذکر است: امیر قلعه نوعی، از جباری درخواست کرده است که با آرامش کامل تیم را همراهی کند و فکر مسائل دیگر نباشد. از طرفی وی اعلام کرده است در صورتی که این بازیکن با شرایط ذکر شده کنار نیاید واز قوانین باشگاه سرپیچی کند، شرایط برای وی در تیم با تغییراتی روبه رو می شود که قطعا به ضرر اسقلال و این بازیکن است.
عنوان شده است در صورتی که جباری مشکل ساز شده و برای استقلال حاشیه سازی کند مبلغی از قرارداد وی کسر شود زیرا در صورتی که بازیکنی شرایط حضور در یک تیم را می پذیرد وضعیت برایش تغییر می کند و باید خود را با اوضاع بوجود آمده وفق دهد. /ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار