رييس فدراسيون هندبال گفت: عملكرد تيم ملي جوانان در رقابت هاي قطر رضايت بخش بود و اعتقادي به مربي خارجي در اين رده نمي بينيم.

   جلال كوزه گري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه در مسابقات آسيايي قطر توانستيم رتبه ششمي را به خود اختصاص دهيم با اين حال عملكرد بازيكنان راضي كننده بود و آنها هر چه در توان داشتند ارائه كردند و با توجه به اين موضوع از مربيان ايراني در اين رده (جوانان ) و نوجوانان استفاده خواهيم كرد و اعتقادي به استفاده ازمربي خارجي در اين بخش نداريم.
وي تصريح كرد: مربيان ايراني سواد و علم كافي را دارند و اگر تيمي نتيجه نمي گيرد فقط مربي مقصر نيست بايد جوانب ديگر را مدنظر داشت.
كوزه گري در ادامه گفت: رقابت هاي آسيايي قطر درسطح خيلي بالايي برگزار شد و تيم هاي مطرح اين قاره قدر ظاهر شدند و تيم هندبال جوانان كشور با اينكه نتايج خوبي نگرفت ما از ارزش بازيكنان چيزي كم نمي شود و هر چه درتوان داشتند به عرصفه حضور گذاشتند.
 وي عنوان كرد: هر تيمي كه در اين مسابقات خطاي كمتري داشته است به مراتب نتايج خوبي هم گرفته است.
كوزه گري گفت: اين رقابت ها به پايان رسيد و ما نبايد ديگر از فكر ناكامي تيم ملي باشيم بايد از همين امروز برنامه ريزي طولاني داشته باشيم وخود را براي مسابقات 2 سال بعد آماده كنيم. كوزه گري يادآور شد: متاسفانه رقابت هاي جهاني بوسني را كه قرار است سال آينده دراين كشور برگزار شود را از دست داديم اگر نمي توانستيم به اين مسابقات اعزام شويم هندبال ايران بيشتر به دنيا معرفي مي شد.
 وي اشاره كرد: براي اينكه در آينده نزديك تيم هاي موفقي در ميادين بين المللي داشته باشيم بايد رده هاي پايه (نونهالان) نوجوانان در استان ها را فعال تر كنيم و معتقدم اين اتفاق بايد رخ دهد . كوزه گري در پايان خاطرنشان كرد: به هر حال كساني كه در جامعه هندبال هستند و بازيكن مربي ،داور ،..) زحمات خود را مي كشند و در راه اعتلاي اين ورزش قدم مي گذارند و معتقدم آينده درخشاني در انتظار هندبال كشورمان است./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار