فرهاد مجيدي پس از شنيدن خبر تمايل نداشتن قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال به حضورش در اين تيم صحبتهايي را عليه سرمربي استقلال انجام داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در حاليکه سرمربي استقلال پيش از اين با حضور مجيدي مخالفت کرده بود و اعلام داشت هيچ نيازي به وي ندارد زيرا 4مهاجم را در خط حمله در اختيار گرفته است و با حضور وي در تيمش مخالف است، سرانجام پس از اعلام رضايت مدير عامل تيم استقلال در روزهاي پاياني فصل نقل و انتقالات از مسئولين تيم درخواست کرد که با فرهاد مجيدي تماس گرفته و وي را راضي به بازگشت کنند تا در تهران مذاکرات نهايي صورت بگيرد اين در حالي است که مجيدي پس از صحبت عليه امير قلعه نوعي قيد حضور در تيم سابق خود را زد و اعلام کرده است که برنامه ي خاصي براي اينده ندارد.
شايان ذکر است: مجيدي پس از شنيدن خبر تمايل  قلعه نوعي به بازگشت وي به استقلال تماسي با مسئولين اين تيم برقرار نکرده است و اعضاي باشگاه نيز نتوانستند باوي گفتگو کنند و اين نشان از اين است که مجيدي قصد همکاري با امير قلعه نوعي را ندارد .
اين مهاجم از سوي باشگاه الوصل امارات با پيشنهاد رو به روشده است و احتمال حضورش در اين تيم زياد است.
با اينکه اماراتي ها قصد جذب بازيکن ايراني ندارند اما به واسطه حضور چندين ساله مجيدي در ليگ امارات و تيم الوصل، شرايط براي وي کاملا مهياست ./ق
برچسب ها: فوتبال ، ورزش ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار