کیانوش رحمتی هافبک تیم استقلال که صحبت جدایی وی از این تیم بود سرانجام در روز پایانی فصل نقل وانتقالات قراردادش را بااستقلال تمدید کرد، این بازیکن با وجود مصدومیت در مورد پذیرش امیرقلعه نوعی قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: کیانوش رحمتی با مشکل پارگی رباط صلیبی پای خود روبه رو شده است و تمرینات ویژه خود را دنبال می کند، اما این درحالی است که این بازیکن علی رغم حضور چندین هافبک در تیم موافقت کرد تا در استقلال بماند و از طرفی امیر قلعه نوعی نیز اعلام کرد که وی نیازمند است تا در استقلال بماند.
شایان ذکراست: رحمتی تا سه ماه آینده آماده حضور در تمرینات تیم استقلال نیست، این بازیکن با شرایط خاصی آماده حضور در ترکیب این تیم می شود و در حال حاضر تنها به انجام تمرینات اختصاصی می پردازد.
شایان ذکر است: این بازیکن بنا به اعلام پزشکان می توان از اواخر نیم فصل اول همراه آبی ها باشد و این در حالی است که اگر نکونام جذب تیم استقلال شود کیانوش رحمتی باید به نیمکت نشینی در این تیم عادت کند زیرا با حضور این بازیکن شرایط برای حضورش در ترکیب تیم بسیار سخت می شود و وی نمی تواند به حضورش در ترکیب آبی ها حضور نکونام امیدوارم باشد. /ق

برچسب ها: رحمتی ، مصدوم ، قلعه نوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار