حضور مجتبي جباري در تيم استقلال و تمديد قراردادش شرايط را براي كاپيتاني در اين تيم نيز تغيير داد زيرا جباري پس از جدايي مجيدي از تيم كاپيتان اول استقلال است، در اين خصوص رحمتي جلسه اي را با امير قلعه نوعي برگزار كرد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مجتبي جباري در حالي كاپيتان اول آبي ها در فصلي كه گذشت بود كه پرويز مظلومي بدليل مشكلات حاشيه اي وي راضي به اين امر نبود اما بدليل ايجاد نشدن حرف وحديث جديد در اين خصوص اقدامي را انجام نداد اين در حالي است كه پس از اعلام جدايي وي ، رحمتي از سوي مربيان انتخاب شد و در حال حاضر با بازگشت جباري به استقلال وضعيت تغيير كرده است.

گفتني است، رحمتي در اين خصوص با سرمربي تيم استقلال گفتگو كرده تا از وضعيتش مشخص شود.

اين در حالي است كه مسئولان و مربيان تيم استقلال موافق پس گرفتن بازوبند از مهدي رحمتي نيستند و اعلام كردند كه اين دروازه بان كاپيتان تيم است و قرار نيست در اين مورد تغييري ايجاد شود.

شايان ذكر است، رحمتي اعلام كرده است بدليل شرايط حضور و قديمي بودن مجتبي جباري بازوبندي را به وي مي سپارد اما اين در حالي است كه بدليل شرايط تيم و مسائلي كه در گذشته توسط جباري در تيم ايجاد شده است مربيان راضي به اين اتفاق نيستند و اعلام كردند جباري را به عنوان كاپيتان دوم معرفي مي كنند تا در صورتي كه رحمتي در تركيب اصلي حضور نداشت جباري كاپيتان باشد و به نوعي كاپيتان دوم تيم شود.

پيش از اين قرار بود، منتظري كاپيتان استقلال باشد اما با حضور جباري به احتمال بسيار زياد وي رهبري تيم را بعد از رحمتي عهده دار است./ق

برچسب ها: استقلال ، رحمتی ، کاپیتانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار