ياسر علي سخنگوي رسمي رياست جمهوري مصر، اعلام كرد كه محمد مرسي رئيس جمهور منتخب اين كشور، مذاكرات خود را با احزاب سياسي مصر براي تشكيل فوري كابينه افزايش داده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از البشير؛ وي همچنين گفت: محمد مرسي پس از حضور در آديس آبابا و شركت در نشست سران كشورهاي آفريقايي كه در هفته جاري برگزار مي شود، به مصر باز مي گردد و نتايج ديدارهاي خود را با شخصيت هاي سياسي مختلف جمع بندي كرده و كابينه را تا چند روز آينده معرفي مي كند.
 
ياسر علي افزود: مرسي تاكنون با افراد شناخته شده زيادي از احزاب مختلف كشور ديدار و گفتگو داشته و از مشاورهاي خود خواسته، هرچه سريعتر گزارشها را مبني بر انتخاب وزرا به وي تحويل دهند.
 
سخنگوي رياست جمهوري مصر، با تاكيد بر اينكه تعيين معاون و نخست وزير در اوضاع جاري مصر اقدام مشكلي است، از احزاب اين كشور خواست تا در روند اقدامات اصلاحي در اين كشور به محمد مرسي كمك كنند.
 
گفتني است؛ در روزهاي اخير، گمانه زني هاي زيادي از سوي رسانه هاي مختلف در انتخاب كابينه و نخست وزير مصر انجام شده و گزارش ها از مقر رياست جمهوري مصر حاكي از آن است كه كابينه دولت اين كشور تا چند روز آينده انتخاب خواهند شد.

برچسب ها: مرسی ، مصر ، مذاکره ، کابینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار