ماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود رهبری الهی را یکی از علت‌های اصلی تداوم پیروزی مردم ایران اسلامی است

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع بسیجیان شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در هیئت امام حسن مجتبی(ع) نیشابور نسخه علمی جامعه را دین بیان کرد و افزود: پیامبران آماده‌اند این نسخه را عملیاتی کرده و با آن جامعه را درمان کنند.

وی اظهار داشت: بیشترین کلاهی که بر سر مردم رفته است در ارائه نسخه بدلی و رهبری بدلی به آنان بوده است و این یک ظلم بزرگ بوده که بشریت به خود کرده است.

وی عنوان داشت: مردم در رأی دادن‌های خود مواظب باشند که به کسی رأی دهند که ستون دین نظام را حفظ کند.

وی علت پیروز نشدن انقلاب حضرت نوح(ع) را حضور نداشتن مردم در صحنه بیان داشت و گفت: و گرنه هم رهبری و هم قانون الهی وجود داشت.

او خاطرنشان کرد: خداوند پس از آنکه مشاهده کرد مردم به سمت رهبری نمی‌آیند دستور ساخت کشتی داد و تمام مردم گمراه را عذاب کرد.

وی افزود: در ماجرای عذاب قوم و فرزند نوح یک درس برای انسان‌های معاصر است که اگر آقازاده‌ای به جبهه فتنه‌گران رفت باید همچون نوح نبی(ع) او را رهایش کند و دنبال او نرود که سقوط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در انقلاب موسی بن عمران(ع)، پیامبر خدا پیروز شد و مردم در اصل انقلاب بوده و پیروز شدند ولی متاسفانه در ادامه انقلاب ضعیف عمل کردند.

سعیدی تصریح کرد: تاریخ می‌گوید مردم به‌خاطر تن‌پروری و ایستادگی در برابر ولایت سبب شکست انقلاب نبی خدا شدند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان پیروزی انقلاب مردم و بسیجیان باید پای رهبری ایستادگی کنند و حامی او باشند.

وی علت دیگر شکست انقلاب حضرت موسی(ع) را شکم‌پروری توصیف کرد.

او با بیان این که اگر مردم شرایط انقلاب را درک نکنند و از رهبری چیزهایی بخواهند که در دستش نیست، تاکید کرد: اگر زمانی آمریکا دور تا دور ایران اسلامی را محاصره کرد و شعب ابی‌طالب ایجاد کرد باید مردم در سختی‌ها و امتحانات دوام آورده و ایستادگی کنند تا بتوانند مهیای ظهور امام زمان(عج) باشند.

او گفت: اگر ملتی انقلاب و شعارهایش را شناخت دوام می‌آورد.

 

وی تأکید کرد: ایستادگی مقام معظم رهبری در برابر مستکبران و قلدران به پشتوانه مردم ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: انسان‌ها در حوادث تاریخی نقش دارند و یقینا دو هزار و 300 شهید نیشابور در تداوم انقلاب اسلامی تاثیرگزار بوده است.

او اظهار داشت: درس گرفتن از تاریخ موجب شد که مردم ایران پشت سر سیدعلی خامنه‌ای بایستند تا وی مظلوم نباشد و حق بماند.

وی گفت: قرآن می‌گوید مردم از فرزندان آدم و نوح عبرت بگیرید که یکی از آقازادگان خوب و در مسیر حق و دیگری منحرف بوده است.

وی با اشاره به حضرت آسیه(س) تصریح کرد: این زن مؤمنه همچون الگویی برای زنان مسلمان است که نشان داده در یک محیط فاسد و کفرآمیز می‌توان پرچم لا اله الا الله را برافراشت و فریاد حقیقت زد/س


 

برچسب ها: وجود ، رهبری ، پیروزی ، تداوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.