معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر داری منطقه 4 از استقبال کم نظیر شهروندان از جشنواره تفریحات ورزشی(شکوفا) خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سمانه زمانی ضمن بیان این مطلب افزود: بهره گیری مناسب از فضای این جشنواره برای معرفی فعالیت سرای محله و کانون های 7 گانه شکوفا این غرفه ها را به پرطرفدار ترین خدمات ارائه شده در این جشنواره تبدیل کرده است.

وي تصريح کرد: جشنواره تابستانه تفریحات ورزشی این منطقه همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران فعالیت خود را در بوستان پلیس آغاز و با برگزاری موفق جشن نیمه شعبان توانست استقبال بی نظیر شهروندان را به همراه داشته باشد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 با اشاره به ویژگی های متمایز جشنواره پویا در منطقه 4 ادامه داد: این منطقه وظیفه هدایت دبیر خانه های کانون برنامه نویسی موبایل جشنواره شکوفا در مناطق 22 گانه را بر عهده دارد و به منظور آشنایی شهروندان منطقه با نحوه فعالیت و عضو گیری 7 کانون خانه های IT محلات با بهره گیری از فضای جشنواره شکوفا غرفه ای به این موضوع اختصاص داده شد.

زمانی تصریح کرد: معرفی فعالیت های سرای محلات و 13 خانه تحت پوشش این مرکز در فضایی به وسعت 2 هزار متر مربع ، نحوه انتخاب مدیران محله و سرای محلات منطقه 4 از دیگر ویژگی های بارز جشنواره شکوفا در منطقه به شمار می آید.

حمید رضا میر ابوطالبی رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی منطقه 4 با اشاره به حضور فعال هنرمندان شمسه در جشنواره تفریحات ورزشی منطقه اظهار داشت: به همت اداره فرهنگی غرفه جشنواره شمسه در جشنواره تابستانه بوستان پلیس دایر و ضمن معرفی مجموعه جشنواره های شمسه به مکانی برای حضور فعال هنرمندان شمسه 90 تبدیل شده است.

میر ابوطالبی تاکید کرد: برگزاری 40 رشته ورزشی نظیر اسب سواری، والیبال، فوتبال دستی و ورزش های آبی، استقرار 25 غرفه کارآفرینی، سلامت ، آموزش های شهروندی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی ، همچنین عفاف و حجاب از دیگر برنامه های این جشنواره محسوب می شود.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شکوفا خبر داد و خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره تفریحات ورزشی این منطقه 22 تیر ماه با حضور مدیران شهری برگزار شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار