بانک مقالات همایش های دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ، مدیر داخلی معاونت پژوهشی این دانشگاه گفت : بانک مقالات دانشگاه به منظور  دسترسی محققان و پژوهشگران داخل و خارج از دانشگاه به مجموعه مقالات همایشهای برگزار شده و اطلاع از طرح های اجرا شده در دانشگاه راه اندازی شده است .

دکتر علی اکبر حریمی با اشاره به اینکه تعداد فایلهای غنی اطلاعاتی یکی از شاخصهای ارزیابی پایگاه خبری وبومتریک می باشد بیان کرد : راه اندازی بانک مقالات نقش موثری در ارتقاء جایگاه دانشگاه در رتبه بندی وبومتریک نیز به شمار می رود .

وی با بیان اینکه هفت هزار و 500مقاله از 30 همایشی که در سال های اخیر برگزار شده است در این بانک بارگذاری شده است اظهار کرد : به زودی دو هزار و 500 مقاله دیگر نیز در این بانک برای استفاده محققان و پژوهشگران بارگذاری می شود .

مدیر داخلی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسئولان و دبیران علمی همایش های برگزار شده در دانشگاه خواست در صورت داشتن فایل الکترونیکی تحت ورد مقالات ، موارد را به معاونت پژوهشی دانشگاه اطلاع دهند .

گفتنی است : علاقمندان می توانند برای جستجو و دریافت مقالات درج شده مقالات درج شده در این بانک به پایگاه اطلاع رسانی http://confbank.mums.ac.ir/ و یا http://congress.mums.ac.ir/ مراجعه کنند/س

 

برچسب ها: راه اندازی ، بانک ، مقالات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.