حسین مظفر از سوي علي لاريجاني به عنوان معاون نظارت مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران؛ علی لاریجانی در حکمی حسین مظفر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را به عنوان معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در دوره نهم منصوب کرد.

در متن حكم انتصاب معاونت جديد نظارت مجلس از سوي علي لاريجاني آمده است:

 برادر گرامي جناب آقاي دكتر حسين مظفر

 نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جناب عالي، به موجب اين حكم به سمت معاونت نظارت مجلس شوراي اسلامي منصوب مي‌شويد.

 از آنجا كه نقش نظارتي قوه مقننه، مكمل قانونگذاري است و ايفاي جدي اين نقش علاوه بر جنبه‌ي پيشگيرانه و قانون پذيري، تاثير بسزايي در سلامت ديواني و تعالي كشور دارد، ضروري است با عنايت به شرح وظايف آن معاوت و ارتباط موثر با كميسيون اصل نودم قانون اساسي، هيات تطبيق مصوبات دولت با قوانين، نمايندگان نظر در شوراها و مجامع عالي و ساير مراكز نظارتي كشور، ضمن شناسايي خلاء هاي موجود در تحقق دقيق اين امر، بر عملكرد دستگاهها به ويژه در اجراي قوانين، نظارت مستمر شود.

 انتظار مي‌رود نمايندگان محترم، كميسيون‌هاي تخصصي و ساير بخشهاي علمي و پشتيباني قوه مقننه شما را در اين امر مهم ياري نمايند.

 از خداوند متعال توفيق روز افزون شما را خواستارم و از تلاشهاي صادقانه جناب آقاي محمدرضا باهنر كه در سالهاي گذشته علاوه بر مسئوليت نايب رئيسي مجلس اهتمام ويژه اي به اين معاونت مبذول داشتند سپاسگزاري مي‌نمايم، ان شاء الله از راهنمايي‌هاي ايشان بهره‌مند خواهيد بود.


پیش از این محمدرضا باهنر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم بود.
/س2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار