معاون حقوق واموردر مجلس وزارت آموزش و پرورش از برگزاری بیست و نهمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حیدری گفت: این اجلاس هر ساله با هدف تعامل میان مسئولان هدف و ستاد آموزش و پرورش تحلیل و تبیین سیاست ها و خط مشی های  کلان نظام آمموزش تبادل و انتقالات بین مدیران ومسئوولان آموزش و پرورش و بهبود رویه ها در برخورد با مشکلات و ابهامات برگزار می شود.
وی ادامه داد: امسال نیز این اجلاس با محوریت تحول بنیادین و آموزش و پرورش و تغییر نظام آموزش برگزار می شود.
حیدری رویکرد اصلی در تمام برنامه های اجلاس را مشارکت و بهره گیری از نظرات روسا و مدیران آموزش و پرورش دانست و گفت: تمرکز موضوعی بر برنامه های اولویت آموزش و پرورش در راستای اجرای تحول بنیادین برپایی 16 کارگروه تخصصی و (تدوین ساز و کار اجرایی برای بهره برداری از نتایج کارگروه های تخصصی حضور مسئوولان بلند پایه و تشریح سیاست های نظام در شرایط فعلی جامعه متمرکز برنامه گذاری سالی 91 براساس شعار سال ( تولید ملی حمایت از سرمایه و کار ایران) و نحوه اجرای آن در آموزش و پرورش را از ویژگی های برنامه های اجلاس 129 است.
معاون حقوق و امور مجلس در خصوص اقدامات به عمل آمده برای برگزاری این اجلاس گفت: وزیر آموزش و پرورش رئیس اجلاس استارت با حضور معاونان و غیر برای برگزاری آن تشکیل شده است.
گفتنی است بیست و نهمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش از 26 تا 28 تیر ماه در سالن همایش های کنفرانس رازی تهران برگزار می شود./ز
برچسب ها: فغعفق ، ب ، قثبب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار