با تلاش نجاتگران سازمان آتش نشانی رهگذر گیر افتاده در زیر کامیون نجات یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، باتماس سراسیمه شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی،ستاد فرماندهی در ساعت 9 دقیقه بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه 25 و گروه نجات 3 را به محل حادثه در 24 متری سعادت آباد روانه کرد.
 
حسین حسین بیگی افسر آماده منطقه چهار عملیات در مورد حادثه گفت: طبق شواهد و گفته شهروندانی که در محل حادثه حضور داشتند راننده کامیون که بار خاک داشته کنترل خودرو را از دست داده و پس از تخریب جداول کناره وقطع چند اصله درخت با رهگذری 25 ساله که درحال عبور از پیاده رو بوده برخورد می کند و این رهگذر در زیر کامیون محبوس می شود.
 
وی ادامه داد: در این حادثه  راننده کامیون آسیبی نمی بیند و در همان لحظات اولیه حادثه از اتاقک کامیون بیرون می آید.
 
حسین بیگی درباره عملیات نجات رهگذر گفت: ازدحام جمعیت در محل حادثه باعث کندی عملیات نجات مرد جوان می شد لذا با کشیدن نوار خطر وهمکاری نیروی انتظامی مانع از نزدیک شدن مردم به محل حادثه شدیم.
 
وی افزود: نجاتگران با استفاده از جک های هیدرولیک اتاقک کامیون را مهار و گروهی دیگر از آتش نشانان نیز برای سبک تر شدن کامیون اقدام به خالی کردن خاک کامیون کردند. در ادامه  با استفاده از بالشتکهای مخصوص نجات  فضایی را برای دسترسی به فرد فراهم کردند .
 
وی با اشاره به حساس بودن شرایط نجات و سختی عملیات آتش نشانان ادامه داد: با فضای به وجود آمده در زیر کامیون یکی از نجاتگران خودرا به زیر رسانده وموفق شد مرد جوان را با حمایت جرثقیل آتش نشانی وابزار الات نجات بیرون بکشد و برای اعزام به مرکزدرمانی تحویل اورژانس حاضر در محل دهند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار