رژيم صهيونيستي اذعان کرد دستگاه جاسوسي اين رژيم با چالش هاي جديدي در منطقه سينا و کشورهاي ليبي و عربستان و اردن و ترکيه مواجه است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، راديو رژيم صهيونيستي به نقل از يک منبع بلندپايه نظامي اعلام کرد بخش اطلاعات ارتش اسرائيل (امان) اکنون با چالش هاي بزرگ تري مواجه است. اين بخش اطلاعاتي هم اکنون به مناطقي روي آورده است که قبلا مورد توجه آن نبود.

به گفته اين منبع بلندپايه اسرائيلي، دستگاه اطلاعات نظامي اسرائيل هم اکنون سرگرم تعامل با چالش هاي جديدي مانند "جنگ رايانه اي" است و تلاش مي کند تغييرات و رويکردهاي جديد اجتماعي در کشورهاي عربي را مانند آنچه در ميدان التحرير قاهره گذشت پيگيري کند.

دستگاه اطلاعات نظامي "امان" زير نظر ستاد ارتش اسرائيل فعاليت مي کند و بزرگترين دستگاه اطلاعاتي اسرائيل است که بيشترين بودجه را نسبت به ساير دستگاهها از دولت دريافت مي کند. ماموريت اصلي اين دستگاه اطلاعاتي، ارائه ارزيابي هاي راهبردي به دولت است که بر اساس آن سياست هاي کلي اسرائيل از جمله در زمينه مناقشه با طرف هاي عربي تعيين مي شود. دستگاه جاسوسي امان براي دريافت اطلاعات جاسوسي به فناوري هاي پيشرفته و منابع انساني متکي است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار