رئيس فدراسيون تير اندازي گفت: با وجود امضاء بيش از 52 نماينده براي استيضاح وزير ورزش اما فراكسيون در تلاش است استيضاح را عقب بياندازد.

مهدي هاشمي،  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  شرايط كنوني و به فاصله ده روز مانده به المپيك،  فراكسيون ورزش با مطرح كردن مسئله استيضاح مخالف است و به احتمال فراوان اين موضوع را عقب خواهيم انداخت.
 وي ادامه داد: البته شرايط مثبتي بر ورزش كشور حاكم نيست و مي بايستي سيستم به اين موضوع سرو سامان داد اما در اين فاصله كوتاه اعتقاد داريم نبايد فضاي ورزش را متشنج كرد.
وي ادامه داد: وزير ورزش پذيرفته است که به دليل شرايط ويژه يکي از رشته ها رئيس برکنار شده باز گردد. 
  سیدمهدی هاشمی با اشاره به شرایط کنونی تیم ملی تیراندازی اعزامی به رقابت های المپیک افزود: تیم ملی ما علی رغم مسائل و مشکلاتی که وجود داشت از آمادگی خوبی برخوردار است. ملی پوشان کشورمان امشب از اردوی فرانسه و آلمان برمی گردند و پس از مدت کوتاهی استراحت  2 مرداد عازم لندن می شوند.
 وی با اشاره به سخت بودن رقابت های تیراندازی اظهار کرد: کسب مدال در تیراندازی بسیار سخت است، اما تحقق این امر هم دور از دسترس هم نیست. در رقابت های دوستانه فرانسه ملی پوشان ما مقام دوم را بدست آوردند اما این مسابقات دوستانه است و نمی توان آنها را معیار مناسبی قرار داد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به موضوع پرچمداری الهه احمدی در المپیک افزود: الهه احمدی تیرانداز بانوی کشورمان به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های المپیک انتخاب شده بود اما به دلیل اینکه مراسم روز افتتاحیه تا پاسی از نیمه شب ادامه پیدا می کند و این بانوی تیرانداز کشورمان باید در اولین روز رقابت ها، مسابقه بدهد با هماهنگی فدراسیون و مسئولان از این کار اعلام انصراف کردیم تا ورزشکارمان با آمادگی هر چه بیشتر در زمان مسابقه حضور پیدا کند
مهدی هاشمی در پاسخ به این سوال که پیش از اینکه شما وارد مجلس شورای اسلامی شوید در خصوص کمبود بودجه و عدم آن گلایه می کردید اما گویا پس از راهیابی به مجلس رفع شده است؟,
اظهار کرد: در حال حاضر در فشار کمتری هستیم اما هنوز مشکلاتمان به صورت عمده حل نشده است. باتوجه به مساعدت هایی که بوجود آمده و همچنین حضور وزارت ورزش مشکلات تا حدودی حل شده است، اما بیشتر از پشتیبانی برای ما آرامش بوجود آمده است حمایت هایی شروع شده، ولی جبران عقب ماندگی ها راه زیادی باقی است.

  رییس فدراسیون تیراندازی در خصوص افول این تیراندازان المپیکی این رشته گفت: پس از رقابت های دوحه قطر مقرر شد با صلاح دید مربیان یک دوره استراحت داشته باشند تا دوبار به اوج برسن کما اینکه این اتفاق محقق شد و ما به جایگاه دوم در رقابت های دوستانه فرانسه دست یافتیم.
  وی درادامه بااشاره به مشكلات فدراسیون تیراندازی اظهار داشت : با وجود سختی ها و كمبودهای موجود در كشور ، ورزشكاران با حضور در اردوهای تداركاتی فرانسه و آلمان در حال آماده شدن برای حضور توانمند در لندن هستند و بزودی به كشور باز می گردند.

 وی در مورد میزبانی سومین دوره رقابتهای جایزه بزرگ اهداف پروازی در تهران گفت: این رقابتها از 16 تا 25 شهریورماه در سایت بین المللی اهداف پروازی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و رقابتهای بخش اهداف ثابت نیز از 28مهر ماه تا دوم ابان ماه برگزار می شود.
 هاشمی با اشاره به جایزه سه هزار دلاری این رقابتها ، افزود: برعكس دوره قبل این جایزه به ورزشكاران ایرانی نیز خواهد رسید . سال گذشته به ورزشكاران ایرانی كه در این مسابقات توانسته بودند، مقام كسب كنند هدایای زیادی داده نشد كه مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت.

    
براساس این گزارش ، همچنین سال گذشته مسابقه جایزه بزرگ به میزبانی ایران با استقبال اندك كشورهای خارجی روبرو شد    
برچسب ها: هاشمی ، فراکسیون ، استضاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار