پليس آمريکا با گلوله هاي پلاستيکي تظاهرکنندگان لس آنجلس را هدف قرار داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ مردم آمريکا شب گذشته در شهر لس آنجلس تظاهرات برپاکردند.

 اين تظاهرات آرام به خشونت کشيده شد زيرا پليس لس آنجلس از شيوه هاي تند براي سرکوب آزادي بيان استفاده کرد. پليس ضدشورش آمريکا از گلوله هاي پلاستيکي و گاز اشک آور براي متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده کرد. معترضان نيز با پرتاب بطري  و سنگ به اين اقدامات پليس واکنش نشان دادند. در اين تظاهرات حدود بيست نفر دستگير شدند.  اين تظاهرات در پاسخ به فراخواني در شبکه اجتماعي توييتر برگزار شد.

پليس آمريکا افراد بازداشت شده را به اتهام خرابکاري بازداشت کرده است. معترضان جنبش تسخير نيز در اين تظاهرات حضور داشتند. مردم آمريکا که خودشان را جنبش نود و نه درصدي ها مي خوانند برضد قدرت گسترده شرکتها در عرصه اقتصادي و سياسي آمريکا و توزيع نابرابر ثروت در کشور تظاهرات برپا کرده بودند.پليس لس‌آنجلس، قبل از تظاهرات شب گذشته، معترضاني از جنبش تسخير لس‌آنجلس را دستگير کرده بود که با نقاشي، به نظام سرمايه‌داري اعتراض کرده بودند. در يکي از اين نقاشي ها ، يکي از فعالان اين جنبش با گچ براي فردي بي‌خانمان تخت کشيده بود.    
برچسب ها: تظاهرات ، آمریکا ، گلوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار