معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی باید تلاش کرد تا قیمت تمام‌شده کالاهای تولید داخل کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، غلامرضا دیزج‌ن‍ژاد در جشن خودکفایی و توانمندسازی 5 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی که در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخلی بخش دولتی باید در تعرفه‌گذاری‌ها حمایت از تولید داخل را سرلوحه امور خود قرار دهد و تولیدکنندگان نیز تلاش کنند تا کالای با کیفیت و با سلامت روانه بازار شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه اقتصادی باید منسجم‌تر از قبل باشد و از همه سازوکارها برای مقابله با تحریم‌ها استفاده شود.

دیزج‌نژاد با بیان اینکه زیرساخت‌های اقتصاد جمهوری اسلامی ایران باید محکم و کارآمد باشد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود برنامه‌ریزی منسجم در حوزه اقتصادی مهم‌ترین راه مقابله با تحریم‌هاست.

وی اظهار داشت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی با طراحی تحریم‌های گسترده علیه کشورمان دست به دست هم داده‌اند تا به نظام ما ضربه بزنند که ما هم باید هوشمندانه‌تر و با برنامه‌ریزی منسجم نقشه‌های آنها را بی‌اثر کنیم.

دیزج‌نژاد با بیان اینکه حمایت همه‌جانبه از تولید داخل باید سرلوحه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور باشد، افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی ضروری است تا مردم در جهت‌گیری‌های مصرفی خود به تولیدات داخل کشور عنایت بیشتری داشته باشند و کالای ایرانی در سبد مصرفی خانوار برای خود جا باز کنند.

به گفته وی امروز این وظیفه آحاد ملت ایران است که با هوشیاری تمام به وظایف خود عمل کنند و در این مسیر مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز باید آنها را یاری رسانند.

دیزج‌نژاد گفت: مردم کشورمان نشان داده‌اند که همیشه برای حمایت از ایران عزیز آماده هستند و امروز نیز با ورود به عرصه‌های اقتصادی و رونق فضای کسب و کار در کشور سیلی محکمی بر پیکره بدخواهان نظام خواهند زد و ایران اسلامی از پیچ تحریم‌ها نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حرکت‌های اقتصادی مردم و وارد شدن آنها در عرصه تولید یکی از راه‌های رونق اقتصادی در کشور است، خاطرنشان کرد: خودکفایی 5 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد و وارد شدن آنها در عرصه اقتصادی نوید خوبی برای کشور در حوزه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.