فرمانده سپاه میاندوآب گفت: بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب، امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، رسول سیدتاج‌الدینی در مراسم پایانی دوره آموزشی تکمیلی سرگروه‌های حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحان جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب اظهار داشت: دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و سیاسی از درون نظام و هدف قرار دادن ذهن مردم به ویژه جوانان است.

وی با بیان اینکه معلمان و استادان فرماندهان جبهه‌های جنگ نرم هستند، افزود: در عرصه کنونی معلمان و استادان دانشگاه‌ها نقش مهم و خطیری در جامعه بر عهده دارند.

سیدتاج‌الدینی اضافه کرد: سست کردن بنیان‌های خانواده محور و هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی ایران در جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دشمن و استکبار جهانی با به‌ کارگیری امکانات گسترده درصدد تخریب اعتقادات و باورهای دینی جوانان ما هستند، اظهار داشت: اقتدار و عزت کشور مرهون دلاورمردی‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی است و امروز وظیفه آحاد ملت این است که با بصیرت و آگاهی همه‌‌جانبه در مسیر تحقق آرمان‌‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

فرمانده سپاه میاندوآب جنگ نرم را جنگ اندیشه‌ها دانست و ادامه داد: امروزه جنگ سخت جای خود را به جنگ نرم داده است از این رو باید با هوشیاری تمام نقشه‌های دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین فضایل اخلاقی پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد (ص) و ائمه معصومان(ع) برای جوانان و نوجوانان خاطرنشان کرد: اگر اعتقادات مذهبی و باورهای دینی جوانان و نوجوانان تقویت شود، دشمن با بهره‌گیری از جنگ نرم نخواهد توانست قشر آینده‌ساز کشور را هدف قرار دهد.

سیدتاج‌الدینی اضافه کرد: تنها گزینه پیش روی دشمن در ناامید کردن ملت ایران استفاده از جنگ نرم و سست کردن پایه‌های ایمان در بین مردم است.

وی تصریح کرد: دشمنان که از جنگ سخت و حمله نظامی به کشور اسلامی‌مان به اهداف سوء خود نرسیدند با جنگ نرم به دنبال بی‌ایمان کردن مردم و جوانان و براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند./س

برچسب ها: کشور ، میاندوآب ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.