همایش طلایه‌داران هدایت با حضور آیت‌ا... سبحانی، مرجع عالی‌قدر جهان شیعه و گروه زیادی از طلاب، روحانیان و مبلغان حوزه علمیه خراسان در مشهد برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، آیت‌ا... جعفر سبحانی در این همایش ضمن تاکید بر توجه بیشتر مسئولان امر به مقوله حجاب و عفاف در جامعه گفت: تا زماني كه قوه مجریه برنامه‌ای برای حجاب و عفاف در کشور اجرا نکند، تبلیغات ما در این زمینه بی‌اثر خواهد بود.

وی با ابراز تاسف از این موضوع که کسانی که باید در این عرصه حساسیت به خرج بدهند، بی‌تفاوت هستند، افزود: حجاب شعار جمهوری اسلامی و بی‌حجابی شعار دشمنان ضد نظام است.وی متذکر شد: تا زمانی‌که کالاهای چینی از دروازه‌های باز کشور وارد شود، پیام حمايت از توليد ملي محقق نخواهد شد.

آيت‌ا... سبحاني تصریح کرد: برای حمایت از کار و کارگر ایرانی بهتر است دروازه‌های کشور به روی کالاهايی كه به آن‌ها نيازي نداريم، بسته شود.وی، تحریم‌ علیه کشور را هزينه استقلال ایران دانست و عنوان کرد: این تحریم‌ها به دلیل این است که می‌خواهیم مستقل باشيم و تحت‌الحمایه کسی نباشیم.

معاون فرهنگي‌پژوهشي سازمان تبليغات اسلامي خراسان رضوي نيز در ادامه اين همايش گفت: مبلغان بايد بكوشند تا با استفاده از اين فرصت‌ تبليغي در راستاي رفع اين مشكل قدم بردارند.

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي جودكي با بيان اينكه مقام معظم رهبري به دليل اشراف بر مسائل اگر عنواني را به نام شعار سال تعيين مي‌كنند حتما حكمت بزرگي در آن نهفته است، افزود: دشمنان مي‌خواهند از طريق ايجاد مشكلات اقتصادي، ايمان مردم را از بين ببرند./س

برچسب ها: تولید ، ملی ، محقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.