رییس هیات ورزشهای رزمی استان با گله از اداره کل گفت: تبعیض و بی عدالتی در تقسیم بودجه,امکانات و سالن های ورزشی در ورزش استان موج می زند اما من مثل رئسا هیات های دیگر استعفا نمیدهم و تحمل می کنم زیرا از جنس رزمی هستم وبرای ان که به این جا برسد تلاش کرده ام.

رضا شکری در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد پس از گلایه از اداره کل ,ادامه داد: در چند سال قبل هیات ورزش های رزمی خراسان رضوی جبهه جنگ بود و اکثر ترکش های ان به اداره کل و دفتر مدیر کل نیز می رسید, اما در سه سال گذشته صلح و ارامش در هیات استان حاکم شده است. در همین سه سال سبک های رزمی استان هم از 4 سبک به 32 سبک فعال افزایش یافته. این در حالی است که هیات هنوز هیچ سالنی برای تمرینات رزمی کارانش و درامد زایی از ان را ندارد.

شکری که سال گذشته هیاتش در کشور برترین شناخته شد,ادامه داد: اداره کل هیچ کمکی به هیات نکرده است. هیات های رزمی استان های دیگر با اینکه فقط چهار ماه از سال گذشته, تا بیست میلیون تومان نیز بودجه دریافت کرده اند اما هیات خراسان هنوز برای امسال خود هیچ پولی نگرفته و سال گذشته را هم با 9تا11 میلیون تومانی که فدراسیون اختصاص داده بود سپری کرده است.

شکری از نگاه تبعیض امیز اداره کل را دلیل مشکلات هیات دانست و گفت:چرا بعضی هیات ها بیش از یک سالن دارند در حالی که برخی از هیات ها ماننده ما هیچ سالنی ندارند.اداره کل به ما تنها یک دفتر داده است که ان را هم با هزینه ی خودمان تجهیز کرده ایم.

وی در خصوص فعالیت های سال گذشته هیات ورزش های رزمی استان نیز گفت:12مدال طلا و همچنین برگزاری فستیوال هنرهای رزمی که بزرگترین گردهمایی رزمی کشور با حضور 5هزار رزمی کار مشهدی در سالن بهشتی رقم خورد, حاصل فعالیت های سال گذشته هیات بود.

وی در خصوص برنامه های امسال هیات نیز گفت: امسال رویه هیات عوض شده است. هر هفته با مسئول کمیته یکی از سبک ها جلسه داریم و مصوبه ای را به تصویب می رسانیم. در این مصوبه فرصتی سه ماهه می دهیم تا مسئول سبک ,نیروی انسانی را افزایش دهد و فعالیت خود را در برگزاری کلاس ها و حضور در مسابقات نیز بیشتر کند.

شکری در پایان با اشاره به فعالیت های گذشته و جاری هیات ورزش های رزمی استان گفت: بودجه مستقییم نمی خواهیم و خواستار ان هستیم که امکاناتی در اختیار هیات قرار دهند تا درامد زایی داشته باشیم و هزینه هایمان را تامین کنیم./س


برچسب ها: ورزشهای ، رزمی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.