رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از توزیع مرغ دولتی در سطح شهرستان شوشتر 2 برابر ظرفیت بازار خبر داد.

مسعود رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار داشت: توزیع مرغ دولتی در سطح شهرستان شوشتر در شرایط کنونی با 2 برابر ظرفیت بازار در حال توزیع است ولی مردم ولع زیادی برای خرید مرغ به دلیل نگرانی از گرانی بیشتر پیدا کرده‌اند.

وی افزود: در سال گذشته در تیرماه روزانه پنج تن مرغ کشتار روز به بازار عرضه می‌شد ولی در شرایط کنونی روزانه 9.7 تن و گاها 10 تن مرغ کشتار روز تازه به قیمت دولتی به بازار عرضه شوشتر تزریق می‌شود ولی باز هم صف‌های خرید مرغ در سطح شهرستان کوتاه نمی‌شود.

وی تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که قیمت به وجود آمده برای مرغ کاذب است و تنها حرکتی روانی است و با اندکی صبر این قیمت در بازارهای شهرستان شوشتر شکسته خواهد شد.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه مردم تنها نیازهای خود را درباره مرغ رفع کنند، تاکید کرد: انبار مرغ در منزل مشکلی را حل نمی‌کند و در تلاش هستیم تا با عرضه بیشتر مرغ در روزهای آینده گامی اساسی برای کاهش تقاضا در سطح شهرستان شوشتر برداریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در بازار شوشتر در روزهای آینده تثبیت می‌شود و این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال‌جاری نمایشگاه ضیافت در شهرستان شوشتر برگزار نمی‌شود و این نمایشگاه در آستانه بازگشایی مدارس برپا خواهد شد./س
برچسب ها: توزیع ، مرغ ، شوشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.