بارش باران و تگرگ در روزهای اخیر بیش از 50 میلیارد ریال خسارت را به سلماس تحمیل کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان سلماس؛ دبیر شورای مدیریت بحران سلماس اظهار داشت: خسارات وارده توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حال بررسی است که پیش‌بینی می‌شود خسارات وارده بیش از 50 میلیارد ریال باشد.

عارف خدرلو تصریح کرد: محورهای جاندار و دلزی در بخش کوهسار سلماس به دلیل رسوب‌گذاری و آب‌بردگی تخریب شده و عملیات راهداری در این محورها در دست اجراست.

خدرلو در ادامه از شکسته شدن پنج عدد تیر برق دیگر در شهرستان سلماس خبر داد و اظهار داشت: بارش باران همراه با تگرگ همچنین جاری شدن سیل به 15 واحد مسکونی و بخشی از مزارع کشاورزی و راه ارتباطی در بخش کوهسار و مرکزی خساراتی را وارد کرده است.

دبیر شورای مدیریت بحران سلماس افزود: بر اثر ورزش این باد، دیوار یک واحد دامداری و درب دو باب منزل مسکونی در این روستا تخریب شد.

وی اضافه کرد: ورزش باد شدید همراه باران موجب مرگ یک نفر در روستای قره قشلاق سلماس شد.

دبیر شورای مدیریت بحران سلماس امروز در تشریح این حادثه گفت: ورزش باد شدید همراه با باران در روستای قره قشلاق واقع در بخش مرکزی سلماس موجب کنده شدن و پرتاب سقف شیروانی یک واحد دامداری سنتی و برخورد آن با تیر برق و شکستن آن سبب فوت شدن یک خانم جوان در این روستا شد./س

برچسب ها: سلماس ، تگرگ ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.