رئیس هیئت والیبال استان گلستان از استعدادیابی 70 والیبالیست که 50 بازیکن آن پسر و 20 بازیکن آن دختر هستند در گلستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  علی نورانی عصر جمعه در جلسه‌ای با اعضای هئیت رئیسه والیبال استان گلستان اظهار داشت: شناسایی این تعداد بازیکن، از اسفندماه سال گذشته طی مسابقاتی که برای نونهالان شهرستان مینودشت صورت گرفت انجام شد.

وی در خصوص فراوانی استعدادهای منطقه بیان داشت: بیشترین استعداد در بازیکنان پسر متعلق به شرق استان به ویژه گنبدکاووس است و استعداد دختران نیز در شهرستان‎های گرگان، نوکنده و فاضل‎آباد شناسایی شده است.

نورانی با بیان اینکه بخشی از استعدادیابی از طریق مدارس والیبال انجام می‎گیرد تصریح کرد: طی اساس نامه‎ای که چندی پیش به تصویب کمیته فنی هیئت والیبال استان رسید دیگر مجوز مدرسه والبیال به فرد تعلق نمی‎گیرد بلکه به گروهی از پیشکسوتان این رشته ورزشی مجوز اعطا خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال گلستان اضافه کرد: در این اساسنامه آمده هر گروهی که می‎خواهد نسبت به تاسیس مدرسه‎ای اقدام کند باید در زمینه ورزش دختران و پسران فعالیت داشته باشد چرا که از این طریق به والیبال بانوان نیز اهمیت داده خواهد شد.

نورانی تاکید کرد: اگر بعد از مدتی ثابت شود که مدرسه‎ای در هر دو گروه فعالیت نمی‎کند مجوز آن را لغو خواهیم کرد که این امر سبب می‎شود در آینده‎ای نه چندان دور، حداقل چهار تا پنج سال دیگر، مدرسه خوب شناسنامه‎دار در گلستان داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه کمیته فنی توانسته نیازهای والیبال استان را فراهم کند یا خیر متذکر شد: کمیته فنی والیبال گلستان یکی از قوی‎ترین کمیته‎های فنی است که با دارا بودن مربیان و داور بین‎المللی همچنین افراد خوشنام دیگری که در آن فعالیت می‎کنند توانسته به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

رئیس هیئت والیبال گلستان اذعان داشت: از زمانی که به کمیته فنی اهمیت بیشتری داده شد سعی کردیم تمام تصمیمات از طریق این کمیته انجام شود تا شاهد پیشرفت‎های بیشتری در این بخش باشیم./ج1

برچسب ها: گرگان ، گلستان ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.