پیشکسوت فوتبال گفت: معتقدم مدیران سرخابی تمام تلاش خود را انجام داده اند و براي جذب مربی و بازیکنان خوب هزینه زیادی صرف کرده اند و حالا نوبت بازیکنان است که توانایی های خود را نشان بدهند.

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظرم در میان تیم های لیگ برتري، پرسپولیس و سپاهان بهترین عملکرد را در فصل نقل و انتقالات داشته اند، در تیم های سرخابی پایتخت بازیکنان باید حواس خود را به شدت جمع کنند.

وی تصریح کرد: تیم های پرسپولیس و استقلال تهران، تیم های کوچکی نیستند و بازیکنان مجبور هستند که مراقب عملکرد خود باشند.

دين محمدي تأکید کرد: تماشاگران تیم های سرخابی توقع بالای از بازیکنانشان دارند آنها عملکرد مدیران خود را دیده اند و حالا دیگر نگاه ها به سوی مدیران و حتی سرمربی نیست بلکه همه ذره بین ها روی بازیکنان می باشد.

*بازیکنان احساس مسئولیت را یاد بگیرند

وی در خصوص بازیکنان تیم های لیگ برتری ادامه داد: دیگر کسی به یارگیری ها توجه نمی کند حالا دیگر کم کم لیگ برتر آغاز می شود و مردم از مدیر نمی گویند، مدیر تیم ها کارهای خود را انجام داده اند و مربیان قوی و با تجربه را جذب کرده اند.

دين محمدي تصریح کرد: حالا نوبت بازیکنان است این بازیکنان باید بدانند که عضو چه تیمی شده اند و احساس مسئولیت را بیاموزند و تمام تلاش خود را بکار ببرند چراکه وظیفه آنها خوب بازی کردن است و راهی برای اشتباه وجود ندارد و باید دقت و تلاش کافی بکار برده شود.

*پیکان می تواند پدیده شود

وی در خصوص تیم های لیگ برتری عنوان داشت: تیم های امسال نیز متشکل از ستاره های زیادی هستند و تلاش کلیه تیم ها در فصل نقل و انتقالات زیاد بود.

پيشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: من فکر می کنم با شناختی که روی عبداله ویسی دارم وی امسال می تواند با تیم پیکان پدیده لیگ برتر دوازدهم شود./مح

برچسب ها: محمدی ، مدیران ، سرخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار