آمار منتشره درباره میزان خودکشی نظامیان آمریکایی بسیار هولناک بوده بطوریکه در هر روز یک نظامی این کشور دست به خودکشی می زند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ؛ آمار و ارقام بسیار هولناکی درباره شمار فزاینده نظامیان آمریکایی منتشر می شود که به خودکشی مبادرت می کنند. بررسی ها نشان می دهد میزان خودکشی نظامیان آمریکایی ، امسال 18 درصد افزایش یافته است .

به طور متوسط هر روز یک نظامی آمریکایی خودکشی می کند. آمار تکان دهنده تر این است که از میان نظامیان سابق ارتش آمریکا، هر هشتاد دقیقه یک نفر به خودکشی مبادرت می کند. نکته جالب توجه اینکه یک سوم خودکشی نظامیان آمریکایی در فاصله سالهای 2005 تا 2010 میان نظامیانی بوده است که حتی به مناطق جنگی اعزام نشده اند. این مساله برای مقامات آمریکایی بسیار نگران کننده شده است.

لئون پانتا ، وزیر دفاع آمریکا اذعان کرده است خودکشی نظامیان آمریکایی ، بدترین چالش متوجه وزارت دفاع آمریکا است. ارتش آمریکا هر سال حدود دو میلیارد دلار برای رسیدگی به مشکلات روحی و روانی نظامیان آمریکایی هزینه می کند. برای بسیاری از نظامیان آمریکایی ، خطرناکترین میدان مبارزه، میدان جنگ نیست بلکه آنها حضور در کشورشان و نزد خانواده هایشان را بزرگترین چالش برای خودشان می دانند زیرا باید با مشکلات اقتصادی و اجتماعی و روحی و روانی برجای مانده از دوران حضور در ارتش در این شرایط کنار بیایند. بسیاری از خودکشی های نظامیان آمریکایی پس از بازگشت از میدان جنگ به خانه هایشان است.
برچسب ها: آمریکایی ، خودکشی ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار