مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان سهم اشتغال این استان را با توجه به شاخص های عمده اقتصاد و بازار کار استان 178 هزار و 989 نفر در سال جاری عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، قادری در خصوص میزان تعهد اشتغال استان اصفهان در سال جاری گفت: با توجه به شاخص های عمده اقتصادی، بازار کار استان و جامعه هدف برنامه ریزی های لازم در سطح وزارتخانه صورت گرفته و به منظور ایجاد فرصت های شغلی مهم اشتغال اسان 178 هزار و 989 نفر در سال 91 تعیین شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان اصفهان جزء 5 استان برتر در سطح کشور در حوزه ایجاد اشتغال است اظهار داشت: براساس آخرین گزارش که در پایان اردیبهشت ماه سال جاری بدست آمده سهم تعهد ایجاد اشتغال استان در سال گذشته 117 درصد بدون احتساب بخش مسکن تحقق یافته است که به طور با احتساب بخش مسکن 174 درصد محقق شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در بعضی از شهرستان ها از جمله لنجان ؟و خمینی شهر بیش از 200 درصد از سهم تعهد ایجاد اشتغال محقق شده است و بسیاری دیگر از شهرستان ها 100 درصد سهم تعهد خود را انجام داده اند.

کمال حیدری رییس مرکز بهداشت اصفهان نیز با اشاره به مشکلات موجود در محیط کار تصریح کرد: برخی از صنایع که آسیب دهی در آن زیاد است موجب می شود که هر روزه با مشکلات فراوان ناشی از آن مواجه باشیم.

وی افزود: سالانه سه درصد از جامعه به دلیل بالا بودن هزینه های درمانی از نظر اقتصادی به زیر خط فقر سقوط می کنند.

وی تأکید کرد: این آمار لزوم برنامه ریزی منسجم برای کاهش تعداد تلفات و آسیب دیدگان محیط کار را در رأس فهرست کاری مدیران نشان می دهد.

رییس مرکز بهداشت استان اصفهان خاطر نشان کرد: با وقوع یک حادثه صنعتی علاوه بر هزینه های غیرقابل جبران ناشی از فوت کارگران یا نقص عضو و مصدومیت آن ها، هزینه هایی نیز به آن مجموعه تحمیل می شود./ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار