نام طراحان لباس و صحنه هيچ جايي از مجموعه هاو فيلمها مورد اهميت نيست.

"مجيد ميرفخرايي"،طراح صحنه و لباس پيشكسوت سينما با اشاره به بي‌توجهي مسئولان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:طراحان صحنه،ركن مهم ساخت يك اثر سينمايي و يا تلويزيوني هستند كه متاسفانه به آنها توجهي نمي‌شود.
وي افزود من بارها نامه نوشتم و حتي درباره نوشتن نام طراحان صحنه روي پوسترها بحث كردم،ولي به نتيجه‌ي قابل قبولي دست نيافتيم.
وي با اشاره به اين مطلب كه وجود نام و اهميت دادن به طراحان صحنه و لباس بايد در سينما به صورت قانون درآيد،افزود:اميدواريم با تشكيل سازمان سينمايي،مشكل ما هم سروساماني بگيرد.
ميرفخرايي با اشاره به اهميت حضور طراحان صحنه و لباس در ساخت آثار تاريخي ادامه داد:اگر ما نباشيم،مجموعه‌هاي تاريخي در تلويزيون و نيز فيلم‌هاي سينمايي ساخته نمي‌شود.
وي تصريح كرد:در هر مجموعه‌اي بعد از نويسنده و كارگردان،عوامل به سراغ طراح صحنه و لباس مي‌روند،ولي در آخر،همه تقديرها و تشكر‌ها از عوامل جلوي دوربين مي‌شود.
ميرفخرايي ابرازداشت:درحال حاضر با نام و به طوركلي طراحان صحنه‌ سليقه‌اي برخورد شده و اگر كسي دوست داشته باشد؛نام ما را در اولويت تيتراژ فيلم يا مجموعه‌اش،مي‌گذارد./ه
برچسب ها: مجید ، میر ، فخرایی ، لباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار