بحريني ها مقابل دفتر سازمان ملل در بيروت زنجيره انساني تشکيل دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلویزیون اللؤلؤه،، مرکز حقوق بشر بحرین با برپایی تجمعی در مقابل دفتر سازمان ملل در بیروت زنجیره ای انسانی در اطراف دفتر این سازمان ایجاد کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم نقض حقوق بشر در بحرین را محکوم کردند و خواستار آزادی بازداشت شدگان بخصوص عبدالهادی الخواجه شدند.

یوسف ربیع فعال بحرینی در سخنرانی خود در این تجمع در حالی که تصویر یکی از افسران بحرینی به نام خلیفه بن احمد را در دست داشت که روی آن عبارت «تحت تعقیب» نوشته شده بود گفت: این همان شخص نظامی است که بحرین سه ماه به وی واگذار شد، مساجد را ویران کرد، بسیاری از مردم را به قتل رساند و ارتش سعودی را به بحرین آورد. وی اکنون تحت تعقیب عدالت بین المللی است.

کامل وزنی فعال رسانه های بحرینی با تاکید بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین افزود: جهانیان نباید در برابر این جنایات ساکت بنشینند زیرا هر کس در برابر این جنایات سکوت کند در ارتکاب آن شریک است.

در ادامه گزارش آمده است: مرکز حقوق بشر بحرین در پایان این تجمع درخواست جدیدی را تحویل مقامات دفتر سازمان ملل در بیروت قرار داد که حاوی درخواست آزادی بازداشت شدگان و زندانیان اندیشه از زندان های رژیم صهیونیستی است.

جعفر العلوی فعال سیاسی بحرین گفت: رژیم بحرین با وجود همه درخواست هایی که از آن شده است تصمیمی برای آزاد کردن عبدالهادی الخواجه ندارد.

ابراهیم المدهون فعال سیاسی بحرینی گفت: عبدالهادی الخواجه به یک نماد تبدیل شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار