مایکل هیسلی مالک باشگاه ممفیس گریزلیس که حامدحدادی بازیکن تیم ملی ایران را 4 سال در اختیار داشت، از توافق برای فروش تیم به یک میلیاردر کالیفرنیایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رابرت جی پرا 34 ساله از مهندسان سابق شرکت اپل که از سال 2005 شرکت تکنولوژی ارتباطی خود را راه اندازی کرد با توجه به علاقه شدید به بسکتبال برای خرید تیم بسکتبال ممفیس گریزلیس پیش قدم شد.
هیسلی مالک فعلی باشگاه در سال 2000 تیم گریزلیس را درون کوور کانادا خریداری کرده و در سال 2001 تیم را به ممفیس انتقال داد.
براساس گزارش سایت ای.اس.پی.ان ارزش فروش این تیم 350میلیون دلار خواهد بود. گریزلیس در سال 2004 باردیگر یک جابجایی را با انتقال به منطقه فدکس فروم تجربه کرد.

* وضعیت نامشخص حامد حدادی
وضعیت حامد حدادی بازیکن ایرانی ممفیس گریزلیس که در پایان فصل بااتمام قراردادش بازیکن آزاد اعلام شد، در شروع فصل نقل و انتقالات چندان مشخص نیست.
حدادی در فصل گذشته میانگین 3/2 امتیاز را درنزدیک شش دقیقه درهر بازی داشت. حدادی در هر 36 دقیقه بازی میانگین 4/12 ریباند را ثبت کرد.
وی در بازیهای پلی آف مقابل توجهی انجام دادودر بازی چهارم پنج ریباند در یازده دقیقه ثبت کرد. کارشناسان با توجه به قیمت پایین حدادی نسبت به بازیکنان هم پست وی، امضاء قرارداد دوباره، بااین بازیکن را به سود گریزلیس دانستند. /آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار