وی این دوره ها را شامل مدیریت بازرگانی و بازاریابی، قوانین و مقررات اداری و حمایتی، استاندارد كارگاه، مواد و طراحی و نوآوری عنوان كرد و افزود: دوره های آموزشی با هدف ارایه آموزش ها در بخش های نوآوری در طراحی، توسعه بازار، ارتقای سطح تولید، قوانین امور گمركی و صادرات، مباحث حقوقی و مالی، آشنایی با قوانین و مقررات حمایتی، بازاریابی و ارایه آموزش های نوین و ارزش افزوده برگزار شده است.
سپهر افزود: معاونت صنایع دستی بر اساس رسالت خود در راستای حمایت از تولیدات صنایع دستی و صنعتگران از برگزاری دوره های آموزشی حمایت می كند./س