قرار بود نفر پنجم تیم ملی شطرنج کشورمان در بخش آقایان شب گذشته با برگزاری دیدار میان مرتضی محبوب و اصغر گلی زاده مشخص شود که بنا به دلایلی این اتفاق صورت نگرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق نظر اعضای گروه گزینشگر فدراسیون شطرنج قرار شده بود که با برگزاری سه دیدار انتخابی میان استاد بزرگان شطرنج کشورمان"مرتضی محبوب" و " اصغر گلی زاده" از میان آنها نفر برتر برای قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به ترکیه برای حضور در پیکارهای المپیاد جهانی انتخاب شود.

طبق برنامه ریزی اولیه قرار بود، نخستین مرحله این مسابقه انتخابی ساعت 17.00 شب گذشته در محل فدراسیون برگزار شود که این امر به دلیل غیبت اصغر گلی زاده در محل اجرای مسابقه لغو شد.

شنیده ها حاکی از آن است که گلی زاده پس از اعلام اسامی اعضای تیم ملی با تنظیم نامه ای مبنی بر اعتراض به چگونگی انتخاب نفرات عدم حضورش در این مسابقه انتخابی را اعلام کرده است.

با توجه به شرایط بوجود آمده هنوز وضعیت نفر پنجم تیم ملی شطرنج مردان کشورمان مشخص نیست و با توجه به این موضوع 2 نفر از اساتید بزرگ شطرنج ایران همچنان بلاتکلیف هستند تا گروه گزینشگر رای نهایی خود را در خصوص نامه اعتراض گلی زاده اعلام کند.

هنوز زمان دقیق تشکیل جلسه گروه گزینشگر اعلام نشده است./آق

برچسب ها: شطرنج ، محبوب ، گلی زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار