رئیس فدراسیون شناگفت: بزودی استخرهای شنا در اختیار هیئت های شنا در استانها قرار می گیرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ، برانوش نیک بین در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیئت شنای استان با اعلام این خبر گفت: بر اساس رایزنی های صورت گرفته و موافقت وزیر ورزش و جوانان بزودی با دستور شخص وزیر کلیه استخرهای شنا در استانها در اختیار شنا قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای قهرمان پروری و کشف استعدادهای رشته شنا به عنوان یکی از رشته های پر مدال المپیک صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: برای تقویت شنای استانها این آمادگی را داریم دو مربی خارجی فدراسیون را برای دوره های آموزش شنا ونظارت بر کار مربیان به این استان اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون شنا با اشاره به احداث پنج استخر سه گانه در استانهای کشور گفت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون ساخت استخرهای سه گانه در هر یک از مراکز استانها که این امر با حمایت مسئولان استانی میسر می شود و ساخت استخرهای سرپوشیده در تمامی شهرستانهای کشور است.

نیک بین همچنین از برپایی اردوی تیم ملی جوانان و شرکت در تورنمنت مجارستان برای حضور قدرتمند در مسابقات واترپلو ی قهرمانی آسیا که در امارات برگزار می شود خبر داد.

علی روشن مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به ساخت 3 استخر سرپوشیده در استان در این جلسه گفت: این استان آمادگی دارد برای ارتقای سطح آموزش شنا نسبت به برگزاری کلاس اقدام کند و همچنین برای ساخت استخرهای تخصصی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.