با بودجه کمتر از 5 میلیون تومان هم می توان صاحب خودرو شد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ، با بودجه کمتر از 5 میلیون تومان هم می توان صاحب خودرو شد البته نه صفر کیلومتر ، خرید خودرو دست دوم از آن مسائلی است که هر کسی در مورد آن نظر خاص خودش را دارد.

ولی به هر حال شکی نیست که بعد از خرید منزل، اتومبیل از مهمترین خریدهایی است که در لیست خانواده قرار می گیرد

شاید فکر کنید با این مبلغ نتوان لیستی مناسب تهیه کرد و در نهایت به خودرو مورد نظر رسید. ولی زیاد بدبین نباشید ، این بار با مشاهده نرخ های مختلف بازار خودرو ، بعضی از مدل های مناسب را از لحاظ ارزش، فراوانی و کاربرد لیست شده است. می توانید دورنمایی کلی از وضعیت این بازار با وجود رقابت میلیمتری که بین بعضی از مدل ها وجود دارد، می تواند حداقل پیش زمینه ای ذهنی برای داشتن انتخابی درست برایتان مهیا کند.

·         پیکان

خودرو سواری پیکان ؛ در مدل های 73 تا 76 آن در حدود 2 میلیون تومان خرید و فروش می شود؛ مدل های بالاتر مثل 82 در بازار امروز به قیمت 5/4 میلیون تومان برای فروش عرضه شده است .

البته در انتخاب هایتان می توانید روی پراید هم حساب باز کنید؛ البته نه مدل بالا ، برای پراید مدل 80 تا 83 بایستی چیزی درحدود 3 تا 5 میلیون تومان میلیون بپردازید.




·         فولکس گلف

گلف مدل 92 چیزی در حدود 4/4 میلیون تومان عرضه شده است که البته با 5 میلیون تومان یک گلف با وضعیت فنی متوسط سهم شما خواهد شد .



·         اپل کورسا

کورسای مدل 94 ظاهر خوب و چشم نوازی دارد که در صورت پیدا کردن نمونه خوب آن حدود 4/5 میلیون تومان باید بپردازید .


·         پژو RD

پژو RD هم می تواند جزو انتخاب ها باشد که متاسفانه گذر زمان تاثیر نامطلوبی بر کیفیت آن می گذارد. مدل 80 تا 83 آن بین 3 تا 2/4 میلیون تومان قیمت گذاری می شود.


·         رنو P.K

رنو نیز یکی دیگر از انتخاب های شما می تواند باشد ، که مدل 83 تا 85 بین 8/2 تا 4 میلیون تومان عرضه شده است .


 

برچسب ها: بازار ، خودرو ، قیمت ، ارزان ، دست دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار