نخسیتن دوره های آموزشی فنی و مهندسی برای کارکنان دولت آذربایجان غربی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه گفت:با اخذ مجوز از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برای نخستین بار در سطح کشور دوره های آموزشی فنی و مهندسی برای کارکنان دولت در آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار می شود.

خانپور افزود: براساس پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 1391 بعنوان " سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " و در راستای توسعه آموزشهای مهارتی و فرهنگ مهارت آموزی با شعار نهضت مهارت آموزی و هر ایرانی یک مهارت ،آموزشهای فنی و حرفه ای در استان آذربایجان غربی توسعه و گسترش می یابد.

وی گفت: با اخذ نخستین مجوز از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزاری دوره های آموزش فنی و مهندسی در رشته های عمران، راه، ساختمان و معماری در کشور، حرکت جدیدی در راستای ارایه آموزشهای تخصصی به کارکنان دولت است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: با اجرایی شدن دوره های آموزشی و مهارتی ویژه شاغلین بخش دولتی سالانه بیش از 2 هزار نفر از آموزشهای تخصصی و ارتقای مهارت بهره مند می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده با معاونت هماهنگی امور عمرانی و انعقاد تفاهم نامه با سازمان راه وشهر سازی، بنیاد مسکن، نظام مهندسی ساختمان، کانون کاردانهای ساختمان و پیمانکاران استان دوره های تخصصی و فنی برگزار می شود.

خانپور با تاکید بر توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای ، ارتقای مهارت شاغلین را از اولویتهای این برنامه آموزشی برشمرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.