عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: فراكسيون تعديل گراني در مجلس در حال شكل گيري است و اعضا آن مشخص شده اند ولي كار عملياتي آن بعداز تعطيلات تابستاني مجلس آغاز مي شود.

عبدالكريم رجبي عضو كميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني  باشگاه خبرنگاران با اشاره به پيشنهاد تشكيل فراکسيوني در مجلس براي مهار  تورم در كشور، اظهار داشت: فراكسيون تعديل گراني  در مجلس در حال شكل گيري است، اعضا آن مشخص شده اند ولي كار عملياتي آن بعداز تعطيلات تابستاني مجلس آغاز مي شود.
وي تصريح كرد: اين فراكسيون از اعضاي كميسيون هاي مختلف مجلس هستندكه با تخصص هاي لازم براي عضويت داوطلب شده اند تعداد اعضا داوطلب بسيار زياد است و در اولين فرصت اين فراكسيون آغاز به كار مي كند.
رجبي در ادامه افزود: ماموريت اين فراكسيون مبارزه با گراني وتعديل قيمت ها است هم دولتي ها و هم مجلسي ها بسيج شده اند تا از طريق راهكارهاي علمي معضل گراني را برطرف كنند.

عضوكميسيون اقتصادي مجلس گفت: بعد از تعطيلات تابستاني مجلس و آغاز به كار عملي اين فراكسيون، اعضا وهيات رئيسه رسما مشخص و اعلام مي شود.

وي تصريح کرد: اين فراکسيون كه از اعضاي كميسيون هاي مختلف با مهارت ها و تخصص هاي لازم تشکيل شده، با برنامه هاي خوبي كه در دست دارند مثمر ثمر مي باشد و راهكارهايش عملي و اجرايي مي شود./
برچسب ها: مجلس ، دولت ، فراکسیون ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار